פרסום ראשון

נלחמים על פ"ת: צו מניעה הוגש לביהמ"ש נגד זכיית 'קשת' במכרז החוצות בעיר

מכרז החוצות של פ"ת, מהגדולים בענף לא רוצה לרדת מהכותרות. 3 שנים אחרי שיצא לדרך הוגש לפני מספר ימים על-ידי מדיה קונטרול צו מניעה נוסף נגד עיריית פ"ת וזכייתה של קשת שלטים במכרז
משה בנימין |

חברת שילוט החוצות - 'ענק פרסום חוצות' מבית מדיה קונטרול הגישה לפני מספר ימים צו מניעה נגד עיריית פ"ת וזכייתה של קשת שלטים במכרז החוצות הגדול של פ"ת, שהזוכה בו יחזיק בזיכיון לעשר שנים. כך נודע לאייס.

לחברת מדיה קונטרול שהגישה את צו המניעה טענות קשות נגש עיריית פ"ת, לדבריהם "הטענות התחילו עוד בימיו הראשונים של המכרז לפני כ-3 שנים והגיעו מפי כל החברות שהשתתפו במכרז". לטענת מדיה קונטרול, "עיריית פ"ת התנהלה באופן לא ראוי ופעלה שלא כשורה בניהול המכרז".

יוזכר כי צו מניעה זה של מדיה קונטרול אינו הראשון בסאגת המכרז של פ"ת וקדמה לו עתירתה של רפיד ויז'ן כנגד זכייתה של 'קשת'. במקרה הקודם קבע בית המשפט המחוזי בת"א שקשת היא הזוכה , אך כאמור הטענות החדשות של מדיה קונטרול מעכבות את החלטת בית המשפט שמחכה לתשובות של קשת שלטים ועיריית פ"ת בטרם יחליט (שוב) מי הוא הזוכה הסופי במכרז.

אל המכרז המקורי ניגשו 4 חברות שילוט: רפיד, מבט, מדיה קונטרול וקשת. מדובר על מכרז בעלות של כ-10 מליון שקל לתקופה של 7+ 3 שנים אשר כולל בתוכו הקמה של כ 120 פני פרסום חדשים בעיר פ"ת.

המכרז המקורי הורכב ממשקל של 70% להצעה הכספית ו-30% להצעת הקריאייטיב של המתמודדים. לאייס נודע, כי על-פי טענות מדיה קונטרול עיריית פ"ת התעלמה לגמרי מההיבט הקריאיטיבי שהיווה 30% מההחלטה על הזוכה וקבע מראש שקשת היא הזוכה, לה הוענקו גם, על-ידי העירייה 2 הזדמנויות נוספות לשיפור הקריאייטיב.

בימים הקרובים כאמור תגיע ההכרעה הסופית של בית המשפט בעניין הזוכה במכרז, וזאת לאחר שיתקבלו תשובת העירייה ותשובת קשת שלטים לטענות שהועלו מצד מדיה קונטרול.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה