תזוזות בענף: כרמל כמאל אבוזלף עובר משלמור-אבנון-עמיחי לגיתם BBDO

אבו זלף, מהארט דיירקטורים המעוטרים בענף סיים בשלמור-אבנון-עמיחי בשבוע האחרון אחרי קצת פחות משנה ועבר לגיתם BBDO
משה בנימין |

כרמל כמאל אבוזלף, ארט דיירקטור בכיר ומאלו היותר מעוטרים בפרסים בענף הפרסום בישראל סיים לאחרונה בשלמור אבנון עמיחי לאחר קצת פחות משנה וכעת הוא עובר למשרד הפרסום גיתם BBDO.

אבוזלף החל את דרכו המקצועית בענף לפני כ-4 שנים בגלר-ניסיס (כיום פובליסיס) עם סיום לימודיו בבצלאל ועבד שם כ-3 שנים. במסגרת עבודתו בגלר-נסיס זכה אבוזלף בפרס דג הזהב, במקום ה-1 עבור מודעה ל'נגישות ישראל'.

לפני כשנה עבר אבוזלף לשלמור שם טיפל בתקציבי דפי זהב, טמבור, שטראוס, דנונה, אורנג' ועוד, ואף זכה שוב בפרס דג הזהב, במקום ה-1 עבור מודעת ה'רנטגן' של דפי זהב. בתפקידו החדש בגיתם BBDO אמור אבוזלף לעבוד על תקציבי נטויז'ן, מפעל הפיס, בנק הפועלים, פפסי ועוד.

בשיחה עם אייס אומר היום (רביעי) אבו-זלף: "אהבתי מאוד לעבוד בשלמור-אבנון-עמיחי ואני עובר לגיתם BBDO בתקווה שגם שם אני אצליח לזכות בדג זהב נוסף". לגבי מעבר למשרה בכירה יותר אומר אבו-זלף: "זה תמיד באופק ולשם אני מכוון, אבל צריך גם לרסן את ההתלהבות ולזכור שיש עוד דרך לעשות ומה ללמוד לפני שנעלה את המדרגה הזו".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה