רדיו 'קול ברמה' משיק מגזין שבועי בנושאי פרסום שיווק ותקשורת
תחנת הרדיו החרדית האזורית 'קול ברמה', תשיק מגזין שבועי בנושאי פרסום שיווק ותקשורת תחת השם 'הותר לפרסום', בהגשת השדרן ואיש התקשורת איתן דובקין.
בתוכנית יתראיינו מידי שבוע אנשים שעשו את השבוע בתחום התקשורת, נציגים ממשרדי הפרסום, מנהלי שיווק ומנכ"לים לצד פינות מיוחדות בנושאים שונים.
דובקין (31) החל את דרכו בתקשורת ב-1996 עם הקמת רדיו 'קול חי', שם עסק בתפקידי הפקה, שידור וקידום מכירות. ב-2001, עם הקמת המחלקה החרדית ב'מקאן-אריקסון', הצטרף לצוות המשרד וב-2004 מונה למנכ"ל היחידה החרדית במשרד. ב-2010 פתח דובקין את השלוחה החרדית של 'הבצפר' - בית הספר למקצועות הפרסום של איגוד חברות הפרסום.
אבי מימרן, מנהל התכניות ברדיו 'קול ברמה': "הכח הכלכלי הטמון בציבור החרדי אינו נעלם מעיני החברות הגדולות בישראל וכתוצאה מכך שוק הפרסום והתקשורת לציבור החרדי בישראל גדל משמעותית. מגמה זו באה לידי ביטוי במחלקות נפרדות למגזר החרדי במשרדי הפרסום מהשורה הראשונה, מנהלי שיווק ייעודיים למגזר ותוכן המוקדש במיוחד עבור קהל זה".