אסף עופר, סמנכ"ל השיווק של פלאפון נבחר לאיש השיווק של חודש יולי

עופר נסחר תודות למהלך השקת רשת ה- High Speed GSM. בסיכום שנת ההשקה (2009) צמחו הכנסות פלאפון ב- 14%, לכ- 5.376 מיליארד
משה בנימין |

אסף עופר, סמנכ"ל השיווק בחברת פלאפון, נבחר על ידי חברי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש יולי. עופר, 38, נבחר בזכות הובלת מהלך השקת רשת High Speed GSM.

בתחילת 2009 סיימה פלאפון לפרוס את רשת ה- High Speed GSM בהשקעה של כמיליארד שקל. האתגר שעמד בפני החברה היה למנף את השינוי הטכנולוגי לשינוי תפישתי של המותג, וכן להביא לצמיחה בכמות המנויים ובהכנסות בתקופה בה שורר מיתון עולמי. עם תום המהלך השיווקי מונה כיום פלאפון מעל למיליון מנויים ברשת החדשה.

מהלך השקת הרשת החדשה זכה לפרסים רבים בהם בפרס האפ"י של תעשיית הפרסום הישראלית עבור אפקטיביות הקמפיין, פרס 'האריה השואג 2010' של תעשיית יחסי הציבור ו'קמפיין השנה 2010' של גלובס. סדרת סרטוני ההשקה שהוקרנו בטלוויזיה עד כה זכתה לשיעורי אהדה וזכירות גבוהים, ובפרס קקטוס הזהב עבור הקריאייטיב הייחודי.

בהיבט הפרסומי ההשקה על הרשת הסלולארית הוכרזה בכל ערוצי המדיה. פלאפון עלתה בקמפיינים להשקת הרשת החדשה, עולם אחר, Global Pass (הצגת מודל התמחור לשיחות מחו"ל לארץ), חבילות גלישה בנטסטיק, ו- MUSIX (המזמין את הצרכנים להצטרף לשירות מוסיקה ללא הגבלה) באופן חוצה מדיות: טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט. בנוסף החברה פנתה לצעירים באירוע קיץ לצעירים- NON STOP MUSIX, פסטיבל מוזיקה שנערך בגני התערוכה ונמשך כיומיים. במסגרתו הופיעו אמנים מהארץ והעולם, כולל הופעה של הזמרת ליידי גאגא.

בסיכום שנת ההשקה (2009) צמחו הכנסות פלאפון ב-14%, לכ- 5.376 מיליארד, הרווח הנקי עלה ב-28% ל- 875 מיליון , כשבסוף בחודש יוני 2010 חצה מספר הלקוחות שהצטרפו לרשת החדשה את מיליון המנויים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה