פרסום ראשון
'לעומק התודעה' מקבלת את תקציב הפרסום של חברת המשקאות 'אדיר סחר'
היקף התקציב השנתי צפוי לעמוד על כ- 4 מליון שקלים. בין מותגי המשקאות תחת אדיר סחר נמצאים, 'איילנד' - המשקה של חופי סיני ו -'גוורארנה' הברזילאי
חברת הפרסום לעומק התודעה, בבעלות זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין, תטפל בתקציב הפרסום של חברת המשקאות אדיר סחר. לעומק התודעה תטפל במותגים: סאפה - משקה אלוורה, 'מאסטר קפה' - קפה קר בפחיות, 'איילנד' - ו -'גוורארנה' הברזילאי.
און גולדשטיין מנכ"ל משותף לעומק התודעה: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת אדיר סחר, תמהיל המוצרים הצעיר, העדכני, הנועז והמפתיע של חברת אדיר סחר מתאים לdna של חברת לעומק התודעה". לאחרונה הצטרף לעומק התודעה ארז מיטל, לתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב לאחר 6 שנים בjwt. בשבוע הקרוב יעלה קמפיין קיץ למאסטר קפה, המשקה בהשקעה של 800,000 שקל באינטרנט ובשילוט חוצות.