HOT תעלה בשבוע הבא בקמפיין אינטרנט לקידום כלי חדש לבחירת תוכניות ב-VOD
הוט VOD שלאחרונה מתקשרת באופן אינטסיבי את שירותיה השונים תעלה ביום ראשון דרך גורני אינטראקטיב עם קמפיין חדש לכלי המייעץ להורים בבחירת תוכניות לילדים
HOT VOD תעלה בשבוע הבא בקמפיין אינטרנטי שנועד לקדם כלי חדש להורים שיעזור להם לבחור את התוכניות המתאימות ביותר לילדיהם. הקמפיין יעלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום גורני אינטראקטיב.
הכלי החדש אותו תקדם HOT שיהיה למעשה במרכז הקמפיין הוא כלי טכנולוגי שבעזרתו יוכלו ההורים בחור לילדיהם את התוכניות המתאימות ביותר עבורם מההיצע הקיים ב-VOD. ההורים יוכלו ללבחור את התוכניות לאחר שיזינו במערכת את הקטגוריות העדיפות עליהם ואפיונים אישיים נוספים שיעזרו להם להגיע להתאמה קרובה ככל האפשר לטעמו של הילד.
הקמפיין יעלה במסגרת HOT VOD Young - מאגר התוכניות של הוט המיועד לגילאים הנמוכים. בטלוויזיה העלתה הוט במסגרת זו את הסרטון של מרקו, שנמצא כרגע באוויר באמצעות באומן בר ריבנאי.