בלעדי

אז יש או אין הסכם בלעדיות בין סמייל מדיה לבין אינטרסול של ערוץ 9?

באינטרסול טוענים שיש הסכם ושדבר לא השתנה בו. ב-zahav.ru, האתר הרוסי של סמייל מדיה, לא מוכנים להגיב. ברקע, משרד הפרסום הרוסי WWH טוען שהם שילבו פרסומות באתר zahav.ru ללא תיווך של אינטרסול
משה בנימין |

יש הסכם בלעדיות או שאין הסכם בין אינטרסול מדיה של ערוץ 9 ובין zahav.ru מבית סמייל מדיה? באינטרסול טוענים שמסוף 2009 בין האתר למשרד הפרסום והמדיה יש הסכם שדבר לא השתנה בו והוא בתוקף עד לרגע זה ומאידך בסמייל מדיה טוענים שהפרטים לא נכונים והם יגיבו לכשימצאו לנכון.

הסכם הבלעדיות המדובר והמוכחש נחתם בין סמייל מדיה ואינטרסול בסוף 2009 וככל הנראה היה אמור להיות לפחות לשנה. בשבוע האחרון נודע לאייס כי משרד הפרסום WWH העלה לאתר זהב.רו פרסומת (באנר) שלא עברה את התיווך הלכאורה מתחייב של אינטרסול מדיה ותואמה מול צוות האתר זהב.רו. עוד נמסר מ-WWH כי המחירים שנגבו ממשרד הפרסום מתואמים לתקופה שלפני כניסתה של אינטרסול מדיה 9 לתמונה ולפני שהפכה לגוף שמוכר מדיה עבור האתר זהב.רו. ב-WWH מגבים את הטענה בבאנר שנמצא כרגע באוויר באתר זהב.רו.

ה"הוכחה" שהועברה לאייס - באנר של תנובה שהעלתה WWH בזהב.רו ללא תיווך של אינטרסול מדיה 9

ב-zahav.ru בחרו שלא להגיב לידיעה מעבר לטענתם שהפרטים אינם מדויקים. באינטרסול מדיה מתעקשים על גרסתם כי הם אלו שאחראים למכירת המדיה עבור zahav.ru ואמורים כי "כל מי שרוצה לפרסם באתר חייב לעבור דרכנו". ימים יגידו מה באמת מתרחש במסדרונות סמייל מדיה ואינטרסול וכיצד ייתכן שפרסומות עולות לאוויר מבלי שאינטרסול תהיה מעורבת ולפי מחירים שהם נמוכים יחסית לעומת המחירים הנהוגים בפעילות הרגילה דרך אינטרסול.

יש לציין שבין WWH לאינטרסול קיימת תחרות של 2 הגופים המובילים בשוק המדיה והפרסום של המגזר הרוסי ובתווך נמצאים סמייל מדיה ואתר zahav.ru שכמובן מנסים למקסם רווחים וכל ניתוק של פעילות בינם ל-WWH מכיוון שזו לא מוכנה לעבוד מול אינטרסול יפעל לרעתם של סמייל מדיה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה