G.C.S זכתה במכרז יח"צ למשרד התמ"ת; תמתג אותו כמשרד כלכלי-חברתי

מנכ"ל התמ"ת שרון קדמי: "קהלי היעד של המשרד לעיתים אינם חשופים מספיק לאפשרויות אותם מציע המשרד"
משה בנימין |

חברת ""ג'י.סי.אס" זכתה בימים אלה במכרז של משרד התמ"ת, למיתוגו לראשונה כמשרד כלכלי-חברתי, המוביל מגוון כלים ושירותים למען ציבור העובדים, המעסיקים, הצרכנים, הסוחרים והתעשיינים, תוך סיוע לצמיחת המשק ולקידומו.

מבדיקות שנערכו בתקופה האחרונה, הסתבר להנהלת המשרד כי חלק מציבור האזרחים הנמנה על קהל היעד של המשרד, אינו מודע למגוון תפקידיו וכליו של המשרד. לפיכך הוחלט לצאת במהלך המיתוג אשר אמור להגביר את מודעות הציבור כלפי המשרד, ויתרום לחשיפת כלי הסיוע שלו לחלק גדול יותר מהציבור מכפי שהוא נראה כיום.

חברת ""ג'י.סי.אס" נבחרה מתוך 11 חברות שהתמודדו במכרז, וההתקשרות בין הצדדים תתבצע על פי תעריף יועצים של החשב הכללי.

מנכ"ל משרד התמ"ת, שרון קדמי אמר כי משרד התמ"ת הינו משרד רב פעלים הנוגע בכל אזרח במדינה, החל מאמא שמקבלת סבסוד לשהיית ילידה במעון יום על מנת שתוכל לצאת לעבוד, דרך חברת ההיי-טק שמקבלת מענק מהמדען הראשי ועד לעסק שמקבל סיוע בייעוץ והכוונה על מנת להתרחב באמצעות הרשות לעסקים קטנים ובינוניים. "קהלי היעד של המשרד לעיתים אינם חשופים דיו לאפשרויות אותם מציע המשרד לסיוע, ועל כן הוחלט לצאת במהלך רחב היקף של מיתוג המשרד והסברת הכלים העומדים לרשותו של הציבור".

בין לקוחותיה הנוספים של GCS נמצאים, פורום החברות הסלולריות (סלקום, פרטנר, פלאפון), ערוץ 10, מכתשים אגן, בזן, כיל, קבוצת בני שטיינמץ, התאחדות התעשיינים – איגוד הכימיה, נענע10, א.דורי, ארגון הג'וינט, דליה אנרגיות, MASA ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה