נעים ב-MIZBALA: סוכנות הקריאייטיב עלתה לגמר AD Stars 2010
המיזבלה עלתה לגמר פסטיבל הפרסום האסייאתי עם 6 מהלכים פרסומיים
פרסים רבותיי פרסים. אחרי קאן, צרפת ופסטיבל פראג מהם חזרו משרדי פרסום ישראליים עטורי פרסים היעד הבא כבר על הכוונת, והפעם אסיה, ובמדויק יותר קוריאה.
סוכנות הקריאייטיב מזבלה עלתה ביום חמישי האחרון לגמר פסטיבל הפרסום AD Stars 2010 עם 6 מהלכים פרסומיים, ביניהם קמפיין הקולבים לבושם של כריסטינה אגילרה שעלה לגמר בקטגוריות פרומו וחוצות, מהלך פיילוט פריקשן העט המחיק בקטגורית הדיירקט, מיזם CannesZions לקידום ענף הפרסום הישראלי בעולם בקטגורית האינטראקטיב, קמפיין הדומיינים למנכ"לים בדיירקט ועצומת היו טיוב האינטראקטיבית לתאגיד המיחזור בקטגורית הפרסום הקהילתי באינטראקטיב.
פסטיבל AD Stars הנערך בעיר בוסאן שברפובליקת קוריאה מתקיים בשיתוף עם פסטיבל הקולנוע הבינלאומי הגדול ביותר באסיה. לפסטיבל הוגשו השנה 5473 עבודות מ-41 מדינות.