דוז פואה: תלמידי 'הבצפר' ניצחו סטודנטים צרפתיים בתחרות פרסום

התחרות נערכה בין סטודנטים של "הבצפר" לסטודנטים של בית ספר לפרסום הצרפתי ISCOM במסגרת פסטיבל קאן ועסקה בקידום הפרסום והתרבות הישראלית
משה בנימין |

פרסומת "השמפניה" של סטודנטים מ"הבצפר" היא הזוכה הגדולה בתחרות שנערכה במסגרת פסטיבל קאן לקידום הפרסום והתרבות הישראלית. התחרות נערכה בין סטודנטים של "הבצפר" לסטודנטים של בית ספר לפרסום הצרפתי ISCOM.

הסטודנטים משני בתי הספר קיבלו בריף להכנת סרטון פרסום ויראלי. על הפרויקט עבדו מספר מסלולים: מסלול הפלנינג, מסלול הקופירייטינג ומסלול ההפקה בשיתוף במאים מצטיינים מהחוג לקולנוע של אונ' ת"א והזוכים המאושרים הם סטודנטים של "הבצפר" אשר הפיקו את סרטון "השמפנייה".

את הסרט הזוכה ביימה דפי פרבמן וצילם דורון פרחי. על ההפקה - שני דדון, יוליה בולטוב, אסף בן דוד, סהר וייזל, ג'ני לכובסקי. הפוסט נעשה בגרביטי ובג'י-סי-אס. כל הסרטים קיבלו ליווי מקצועי של ורד בטש ושירי בכר.

חמישה סרטים התחרו על הפרס הכספי של 3000 יורו. מתוכם נבחרו שלושה ע"י שישה אנשי קריאטיב בכירים. שלושת הסרטים הפיינליסטים מ"הבצפר" ומבית הספר הצרפתי הגיעו לשלב הגמר, נשפטו ע"י צוות פרסומאים צרפתים ואנשי משרד התיירות ובתאריך ה- 11 לחודש אוקטובר 5 תלמידים של הבצפר יגיעו לפאריס לקבלת הפרס.

ורד בטש מנהלת הבצפר: "זאת גאווה גדולה, המשימה השנה הייתה הזדמנות יוצאת דופן לחשיפה אמיתית של כישרונות תחת עבודה מאומצת ומאתגרת. הסרטים שהצגנו בפני צוות השופטים היו תוצר סופי של שיתוף פעולה מלא מרשים עם במאים מוכשרים מהחוג לקולנוע של אונ' ת"א, צלמים, עורכים, שחקנים, מאפרים, תאורנים, חברים שהפכו ויצרו את ההתמודדות בתחרות החשובה והיוקרתית לגאווה ישראלית אמיתית".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה