לא רק קאן: גלר-נסיס זכתה בכסף על מודעה ל'נגישות ישראל' בתחרות PIAF

אנשי גלר נסיס מלווים את עמותת 'נגישות ישראל' כבר כמה שנים ומלווים אותה במאבק לשוויון זכויות ונגישות לבעלי מוגבלויות. צפו במודעה הזוכה
משה בנימין |

אחרי שלל הכותרות על הזכיות השונות של משרדי פרסום ישראליים בפסטיבל קאן אפשר לעצור לרגע, לקחת אוויר ולהיזכר שקורים עוד דברים ברמה הבינלאומית בכל הקשור לתחרויות בענף הפרסום. תחרות אחת שכזו היא ה-PIAF - prague international advertising festival משם חוזרים אנשי פובליסיס גלר נסיס עם מדליית כסף בתחום ה'פרו-בונו'. המודעה שהעניקה לגלר-נסיס את מדליית הכסף עוצבה עבור עמותת נגישות ישראל - עמותה ששמה לעצמה למטרה להעלות את המודעות לחוסר השיוויון ממנו סובלים בעלי מוגבלויות במקומות שונים, פיזית וחברתית. המודעה של גלר-נסיס נקראת The finger ומאחוריה עומדים סמנכ"ל הקריאייטיב של המשרד - רוני שניידר שמשמש פה גם כקופירייטר וכרמל אבו-זלאף שאחראי לארט. המודעה מעבירה מסר חד על הקושי של בעלי מוגבלויות שמיעה להשתתף כשווים באירועי ציבור. העבודה שזכתה במדליית הזהב בקטגוריית הקהילה/פרו-בונו היתה עבור ה-American legacy foundation - עמותה שיוצאת נגד תעשיית הטבק והסיגריות בארה"ב. משרד הפרסום הזוכה הוא Arnold worldwide מארה"ב. בארד זכה Grey איטליה עבור קמפיין משולב להפעלת לחץ קהילתי על מנהיגי פסגת ה-G8 להילחם בעוני במדינות העולם השלישי. לתחרות הוגשו עבודות מ-28 מדינות. תחרות PIAF ממעטת לחלק פרסים, ובסה"כ חולקו השנה פחות משלושים פרסים בלבד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה