לא רק קאן: גלר-נסיס זכתה בכסף על מודעה ל'נגישות ישראל' בתחרות PIAF
אחרי שלל הכותרות על הזכיות השונות של משרדי פרסום ישראליים בפסטיבל קאן אפשר לעצור לרגע, לקחת אוויר ולהיזכר שקורים עוד דברים ברמה הבינלאומית בכל הקשור לתחרויות בענף הפרסום. תחרות אחת שכזו היא ה-PIAF - prague international advertising festival משם חוזרים אנשי פובליסיס גלר נסיס עם מדליית כסף בתחום ה'פרו-בונו'.
המודעה שהעניקה לגלר-נסיס את מדליית הכסף עוצבה עבור עמותת נגישות ישראל - עמותה ששמה לעצמה למטרה להעלות את המודעות לחוסר השיוויון ממנו סובלים בעלי מוגבלויות במקומות שונים, פיזית וחברתית. המודעה של גלר-נסיס נקראת The finger ומאחוריה עומדים סמנכ"ל הקריאייטיב של המשרד - רוני שניידר שמשמש פה גם כקופירייטר וכרמל אבו-זלאף שאחראי לארט. המודעה מעבירה מסר חד על הקושי של בעלי מוגבלויות שמיעה להשתתף כשווים באירועי ציבור.