מקאן-אריקסון זכתה: תקציב הפרסום של כללית למגזר הערבי עובר ל-McCann Cultures

יממה לאחר הפרסום על גידול של 20%, משרד המגזרים של מקאן שנהנה מהגב הגדול שמעניק לו משרד האם, זוכה בתקציב הפרסום של קופ"ח כללית
משה בנימין |

יממה אחרי שהתפרסם דירוג משרדי הפרסום לחציון ה-1 של 2010 ובו הוצג שוב כוחו של מקאן אריקסון עם גידול מרשים של 20% מהמקום הראשון, מודיע היום McCann Cultures על זכייתו בתקציב הפרסום של שירותי בריאות הכללית המטופלים כבר בידי משרד האם - מקאן אריקסון.

McCann Cultures תטפל בתקציב הפרסום של כללית למגזר הערבי המוערך בכ-2.5 מיליון שקל לשנה. למכרז על תקציב זה ניגשו יחד עם מקאן שלושה משרדי פרסום נוספים: אפק ומגזרים, שטיפלו עד כה בתקציב כללית במשותף, ומשרד סמארה. תקציב שרותי בריאות כללית מצטרף ללקוחות נוספים הפונים למגזר הערבי, בהם מטפלת McCann Cultures ביניהם: אסם, בנק לאומי, חברת החשמל, המשביר החדש, ניו פארם, איקאה, זוגלובק, קבוצת מאיר, טמבור, טמפו, ועוד.

נטשה שוקין, מנכ"ל McCann Cultures : "תקציב הכללית הינו אחד מתקציבי הפרסום הגדולים במשק הפונים למגזר הערבי. הטיפול במגזר הערבי והמשך הרחבת הפעילות של המחלקה הוא יעד אסטרטגי לקבוצת מקאן ואנו מודים לקופת חולים כללית על הבחירה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה