פוגל אוגילבי זכה במכרז על תקציב הפרסום של חברת אקסטל
פרסום פוגל אוגילבי זכה במכרז על תקציב הפרסום של חברת אקסטל - יצרנית חלונות,דלתות ומערכות אלומיניום לבנין. תקציב הפרסום מוערך בכ-4 מליון שקל לשנה. במכרז השתתפו: שלמור אבנון עמיחי, ברוקנר נטע יער.
אקסטל הינה שחקנית ותיקה בשוק חלונות האלומיניום. החברה הוקמה בשנת 1988 כחברה פרטית בינלאומית, בבעלות שוויצרית. החברה מתמחה בפיתוח וייצור מערכות אלומיניום איכותיות. מערכות אקסטל משתלבות בפרויקטים יוקרתיים כגון מגדלי עזריאלי ,בית החולים החדש אסותא, מגדל G, רוטשילד 30, מגדל אלקו, ועוד' החברה מעסיקה כ-250 עובדים. במהלך חמשת השנים האחרונות השקיעה החברה כ- 35 מיליון דולר ברכישה ובהקמה של שני קווי ייצור ובמפעל ייחודי לצביעת פרופילי האלומיניום, כמו גם הקמת מרכז מבקרים EXTAL SHOWROOM.
אסף ורדי, סמנכ"ל השיווק של אקסטל: "המשימות העומדות בפני EXTAL הן מאתגרות ומעניינות, ואני בטוח שיחד עם פרסום פוגל אוגילבי נבנה מותג חזק גם לשוק הפרטי תוך השילוב בין הפרסום במדיה המסורתית למדיה החדשה".