Café Café תשקיע 18 מיליון שקל במיתוג מחדש של הרשת
רשת café café הכריזה הבוקר על השקתו של מהלך מיתוג מחדש לרשת, ובמסגרתו איחוד 100 סניפי הרשת הפרושים ברחבי הארץ תחת שפת מותג חדשה, עיצוב חדש ואחיד לסניפים, והשקתו של תפריט חדש. המהלך מוגדר כמהלך אסטרטגי לרשת אשר תחגוג בשנה הבאה 10 שנים להיווסדה, והינו בהשקעה כוללת של כ- 18 מיליון שקל.
אבינועם בן מוחה, מנכ"ל café café: "לקוח אשר מגיע לסניף של הרשת בחיפה צריך להיות מסוגל לחוות את אותה החוויה אותו הוא מכיר, זוכר ואוהב מסניף של הרשת בירושלים". עוד הוסיף בן מוחה: "הרשת פועלת בהשקעה כספית לא מבוטלת על מנת שלזכיינים תהיה את האפשרות להעניק ללקוחותיהם חוויית בילוי שלמה הכוללת מענה מקיף לכל דרישותיהם הקולינאריות, וזאת באריזה צעירה המשדרת נוחות ואיכות".
במסגרת ההשקה, מעלה הרשת קמפיין טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט, שלטי חוצות ואוטובוסים בעלות של כ-2 מליון שקל תחת המסר, "קפה קפה - כל יום פוגשים טעם חדש". חברון - זלצמן הפיקו את הקמפיין והעיצוב הוכן ע"י פירמה - חברה למיתוג".
כחלק עיקרי למהלך, משיקה הרשת תפריט חדש אשר יוטמע בכלל הסניפים, כולל גרסאות לתפריט כשר, לא כשר ובכשרות גבוהה למהדרין בהתאמה לסניפים הרלוונטיים. כמו כן יעברו כל סניפי הרשת התאמה לקונספט עיצובי עדכני, המושתת על קווים צעירים וצבעוניים. הקונספט העיצובי יבוא לידי ביטוי בעיצוב פנים, עיצוב מוצר, דרך ההגשה, מדי הצוות והקמפיינים הפרסומיים. הרשת צופה כי עד לחודש אוגוסט בשנת 2010 יושלם המהלך והשינויים יוטמעו בכלל הסניפים.
רשת café café הינה חברה פרטית אשר הוקמה בתל-אביב בשנת 2001. הרשת הינה בבעלות איש העסקים רונן נמני ובת זוגו מיקי טיל, ומונה כיום למעלה מ- 100 סניפים, רובם על בסיס שיטת זכיינות, וכ- 4500 עובדים.
את שנת 2009 סיימה הרשת עם מחזור מכירות של כ- 300 מיליון שקל, וזאת בהשוואה לשנה הקודמת לה (2008) אותה סיכמה הרשת עם מחזור מכירות כולל של כ- 200 מיליון שקל.
שוק בתי הקפה בישראל מורכב משני שחקנים עיקריים: הרשתות הארציות (בתי קפה, עגלות קפה וחנויות נוחות) ובתי קפה פרטיים. עפ"י המחקר צ'מנסקי בן שחר ושות' בע"מ, שוויי שוק זה, שצמח בשנים האחרונות בכ-35%, מגלגל כיום כ-3.5 מיליארד שקל.