Café Café תשקיע 18 מיליון שקל במיתוג מחדש של הרשת
רשת café café הכריזה הבוקר על השקתו של מהלך מיתוג מחדש לרשת, ובמסגרתו איחוד 100 סניפי הרשת הפרושים ברחבי הארץ תחת שפת מותג חדשה, עיצוב חדש ואחיד לסניפים, והשקתו של תפריט חדש. המהלך מוגדר כמהלך אסטרטגי לרשת אשר תחגוג בשנה הבאה 10 שנים להיווסדה, והינו בהשקעה כוללת של כ- 18 מיליון שקל.
אבינועם בן מוחה, מנכ"ל café café: "לקוח אשר מגיע לסניף של הרשת בחיפה צריך להיות מסוגל לחוות את אותה החוויה אותו הוא מכיר, זוכר ואוהב מסניף של הרשת בירושלים". עוד הוסיף בן מוחה: "הרשת פועלת בהשקעה כספית לא מבוטלת על מנת שלזכיינים תהיה את האפשרות להעניק ללקוחותיהם חוויית בילוי שלמה הכוללת מענה מקיף לכל דרישותיהם הקולינאריות, וזאת באריזה צעירה המשדרת נוחות ואיכות".
במסגרת ההשקה, מעלה הרשת קמפיין טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט, שלטי חוצות ואוטובוסים בעלות של כ-2 מליון שקל תחת המסר, "קפה קפה - כל יום פוגשים טעם חדש". חברון - זלצמן הפיקו את הקמפיין והעיצוב הוכן ע"י פירמה - חברה למיתוג".
כחלק עיקרי למהלך, משיקה הרשת תפריט חדש אשר יוטמע בכלל הסניפים, כולל גרסאות לתפריט כשר, לא כשר ובכשרות גבוהה למהדרין בהתאמה לסניפים הרלוונטיים. כמו כן יעברו כל סניפי הרשת התאמה לקונספט עיצובי עדכני, המושתת על קווים צעירים וצבעוניים. הקונספט העיצובי יבוא לידי ביטוי בעיצוב פנים, עיצוב מוצר, דרך ההגשה, מדי הצוות והקמפיינים הפרסומיים. הרשת צופה כי עד לחודש אוגוסט בשנת 2010 יושלם המהלך והשינויים יוטמעו בכלל הסניפים.
רשת café café הינה חברה פרטית אשר הוקמה בתל-אביב בשנת 2001. הרשת הינה בבעלות איש העסקים רונן נמני ובת זוגו מיקי טיל, ומונה כיום למעלה מ- 100 סניפים, רובם על בסיס שיטת זכיינות, וכ- 4500 עובדים.
את שנת 2009 סיימה הרשת עם מחזור מכירות של כ- 300 מיליון שקל, וזאת בהשוואה לשנה הקודמת לה (2008) אותה סיכמה הרשת עם מחזור מכירות כולל של כ- 200 מיליון שקל.

וואן זירו נלחץ מבנק אש ומשיק מסלול חדש - הגדולים עדיין אדישים
הבנק הדיגיטלי וואן זירו מציע פטור מעמלות ושירותים ייעודיים לעצמאים, על רקע השקת הבנק החדש אש של ניר צוק - האם הבנקים הקטנים יאכלו אחד את השני כשהגדולים יחייכו מהצד?
בנק ONE ZERO הכריז היום על השקת מסלול בנקאי חדש לעצמאים, שכולל שירותים ייעודיים כמו הפקת חשבוניות דיגיטליות, ניהול מע"מ, פטור מעמלות עו"ש ומט"ח, וממשק דיגיטלי לניהול פעילות עסקית וכל זה ללא עלות חודשית. לפי הבנק, מדובר בחבילת שירותים שעשויה לחסוך לעצמאי
למעלה מ־3,000 שקל בשנה.
המסלול מבוסס על שיתוף פעולה עם חברת FINBOT, שמספקת את הפלטפורמה לניהול הפעילות העסקית דרך האפליקציה FINBOT SMART. כך לדוגמה, בכל תקבול שמתקבל לחשבון, המערכת תזהה אוטומטית את הצורך בתשלום מע"מ, תציע להפריש 18% מהסכום לפיקדון
יומי ייעודי, ותאפשר גם לצבור ריבית על כספי המע"מ בנוסף להתראות שוטפות על המצב התזרימי של כל החשבונות במקום אחד.
קניבליזציה בין הבנקים הקטנים?
זה מגיע בעיתוי טעון במיוחד: ימים ספורים לאחר ההשקה הרשמית של בנק אש. המסלול החדש של וואן זירו הוא כנראה יותר אילוץ מיוזמה. וואן זירו, נאבק יותר משלוש שנים כדי לבסס את עצמו כבנק משמעותי מול הענקיים ואז מגיע בנק אש שאולי הוא עדיין לא איום אמיתי אבל הוא בהחלט מצליח לייצר רעש, ועושה זאת עם אג’נדה לוחמנית, ואפילו עקיצות ישירות מהיזם הראשי - בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות.
במעמד השקת הבנק החדש, הביקורת הייתה ישירה וחסרת עכבות מצד אחד מהמייסדים, יזם ההייטק ניר צוק: "לא יודע למה מישהו חשב שזה יעבוד", הוא
אמר כשהוא התייחס למודל המנוי החודשי של וואן זירו. לדבריו, “וואן זירו החליטו שהם כמו נטפליקס או חדר כושר. אנחנו בבנק אש באים עם מודל אחר לגמרי אנחנו מחלקים חצי מהרווחים עם הלקוחות. לא גובים עמלות עו"ש, לא דמי מנוי, וכל שקל שמופקד אצלנו הבנק מרוויח חצי ממנו
והלקוח חצי. זה הוגן, וזה שקוף".
- מה הריבית בפיקדונות בכל הבנקים וכמה אתם מפסידים על הכסף בעו"ש?
- ההטבות של ONE ZERO למילואימניקים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הוא לא סיים רק במודל העסקי ותקף גם את התשתית הטכנולוגית של וואן זירו: "הם בחרו במערכת ליבה הודית בת 40 שנה, יקרה ולא מותאמת. אצלנו המערכת נבנתה מקצה לקצה על ידי הייטק ישראלי, רזה וזול". בנוסף לזה צוק ציין שוואן
זירו "שרף כבר כ־890 מיליון שקל מתוך המימון שגייס", בעוד שבבנק אש, לדבריו, "רוב הכסף עוד נמצא בקופה".