עשו ישיבת פרידה: הנהלת איגוד הפרסום מסיימת קדנציה; היו"ר ימשיך עד סוף השנה
בימים אלו מסיימת הנהלת איגוד הפרסום, על נבחריה הנוכחיים, את הקדנציה ומתכוננת לבחירות חדשות. באיגוד הפרסום שלא כמו בגופים אחרים, היו"ר מודי כידון דווקא ממשיך בכהונתו עד סוף השנה ואז ייבחר יו"ר חדש שיחליפו בתפקיד ויעבוד בצמוד להנהלת הוועד שכאמור, תבחר כבר לפניו.
הנהלת האיגוד סיימה למעשה את תפקידה באופן רשמי וקיימה ישיבת פרידה, בה התפנתה לעשות את הסיכומים האחרונים ולמנות את רשימת ההישגים אותם היא נוקפת לזכותה.
איגוד הפרסום הינו גוף שמורכב מאנשי פרסום הפועלים בתעשייה המקומית ותפקידו ללוות את הענף מקצועית. האיגוד אחראי להפעלת "הבצפר" שהוקם ב-2002 (בראשו עומד מנכ"ל האיגוד יגאל בראון) המכשיר אנשי מקצוע לענף הפרסום בתחומים שונים ובנוסף מנהל את תחרות הקקטוס שמצליחה מידי שנה לייצר מחלוקות למינהן.
בפועל ולא לייחוס, לא חסרים אנשי פרסום בכירים המצהירים כי האיגוד לא ממש זוכה להרבה כבוד. אלו גם מצביעים בחוסר שביעות רצון על הסרבול הנובע מסיום הקדנציה של ההנהלה כחצי שנה לפני בחירת היו"ר החדש במקום לעשות זאת באופן מתואם – דהיינו בחירה של היו"ר החדש וההנהלה במקביל.