"בשוק היפר תחרותי הבידול חייב לבוא דרך חדשנות"; חוגלה תשקיע 20 מ' ש' עד סוף 2010

בחוגלה קירמבלי מסמנים את החדשנות המוצרית כמטרה ועומדים לשווק שני מוצרים חדשים, 'לילי רך וחזק' ו'קוטקס כותנה' באמצעות גיתם BBDO ומקאן אריקסון
משה בנימין |

עד סוף 2010 מתכוונים בחוגלה קימברלי להשיק סדרה של מהלכי השקה שמציגים חדשנות לרוחב כל קטגוריות המוצרים של החברה. שני המהלכים הראשונים הם לילי Soft & Strong וקוטקס כותנה.

טלי אורן, סמנכלית השיווק של חוגלה קימברלי, מסרה היום עם השקת שני המוצרים הראשונים בסדרת השקות החדשנות: "בשוק היפר תחרותי הבידול חייב לבוא דרך חדשנות; אנו מתכוונים להיות השחקן החדשן ביותר בכל זירות הפעולה שלנו".

חוגלה תשיק קו מוצרים חדשני תחת המותג לילי "לילי רך וחזק" – הסדרה תתאפיין בנייר טואלט בעל שכבה אחת רכה במיוחד. ממחקרי צרכנים שערכה החברה עלה כי הצרכנים אכן מסופקים מהרכות של הנייר אך מרגישים לא בטוחים מבחינת החוזק שלו. הדבר הוביל את החברה לפתח מוצר חדש ומשופר של המותג לילי שיספק לצרכן "נייר רך וחזק" ולצאת במהלך שיווקי בו היא תחליף את כל קו המוצרים של נייר טואלט לילי לנייר טואלט רך וחזק. המותג לילי הינו המותג המוביל בקטגוריית נייר הטואלט עם נתח שוק של 33%.

במסגרת מהלך זה יצאה חוגלה קימברלי באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO אשר במרכזו הפרזנטור יובל סמו. במסגרת הקמפיין נערך סקר הקורא לאנשים להצביע על העדפה או הרגלי השימוש שלהם בנייר הטואלט.

המוצר השני אותו משיקה חוגלה הוא סדרת מגיני תחתון תחת המותג קוטקס בעלי שכבה עליונה העשויה כותנה 100%. מהמחקרים בקרב צרכניות עלה כי 90% מהנשים בישראל משתמשות בתחתונים העשויים 100% כותנה.

אורן מוסיפה "המסקנה המחקרית הזאת הביאה את החברה לתובנה צרכנית חדשה שנולדה מהשאלה הפשוטה והמתבקשת מה לגבי מגיני התחתון?. התובנה הצרכנית הביאה את חוגלה להשיק מגיני תחתון עם שכבה עליונה, הבאה במגע עם הגוף העשויה מ- 100% כותנה טבעית ולצאת במהלך שיווקי בו היא מחליפה את כל סדרת מגיני התחתון של המותג במגיני תחתון 100% כותנה טבעית. המהלך יוצג בקמפיין של קוטקס שפותח במקאן אריקסון.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה