teenk יוצאים לרוסיה; מקימים שלוחה מקומית עם ענקית הפרסום גיימלנד
משרד הפרסום הישראלי לבני נוער teenk, מרחיב את פעילותו לרוסיה, ופותח שלוחה מקומית במדינה עם ענקית הפרסום הבינלאומית גיימלנד. בראש המערך עומד רון שדה מנכ"ל teenk חו"ל ובעלי החברה בישראל.
teenk רוסיה תפעל במתכונת דומה לפעילותה בישראל ותעניק למפרסמים המקומיים את האפשרות להעביר את המסרים השיווקיים שלהם ישירות למיליוני בני הנוער דרך "באזרים" ומובילי דעת קהל שגויסו בשבועות האחרונים וכבר ומועסקים בחברה.
אוכלוסיית בני הנוער ברוסיה עומדת על 15 מיליון נפש, פי 28 מהמקבילה לה בישראל, כאשר נתח השוק הפרסומי של אוכלוסיה זו ברוסיה מוערך בלמעלה ממיליארד וחצי שקל בשנה. על פי נתוני סקרים מקומיים ברוסיה, בערים המרכזיות במדינה נאמדת חדירת הרשתות החברתיות בלמעלה מ – 85%.
teenk בחרה לשתף פעולה עם חברת גיימלנד המחזיקה ברוסיה פלטפורמות מדיה הרלוונטיות לקהל הצעירים כגון: ICQ-TV,חמישה פורטלים מרכזיים לנוער ועוד 19 מגזיני נישה און-ליין ואוף-ליין.
השיתוף מאפשר לשתיים להפוך לשחקן מרכזי ומוביל בתחום המדיה החברתית ברוסיה. יעדי החברה החדשה מתרכזים במפרסמים הגדולים מכל הקטגוריות השונות ביניהן צרכנות, נותני שירות, תקשורת, חינוך וקהילה.
עלות הקמת החברה נאמדת בכ-300 אלפי דולרים שהושקעו ע"י teenk ישראל.
לרגל הקמת החברה פותחה מערכת טכנולוגית מתוחכמת ייחודית המאפשרת לאתר מובילים חברתיים,לנטר פעילותם ברשת ולהפעילם בהעברת מסרים למיליוני בני נוער מכל רחבי המדינה.פיתוח המערכת נעשה על ידי צוותים רוסים וישראלים יחד, וזמן פיתוחה ארך חצי שנה.
יצוין כי teenk היא למעשה ממשרדי הפרסום היחידים בישראל שפותחים שלוחה במדינה זרה ואף מגייסים לקוחות בינלאומיים גדולים אשר לרוב מטופלים ע"י קבוצות הפרסום הגדולות בכל מדינה ומדינה.
רון שדה, מנכ"ל ובעלי teenk, מסר: "לאור הצלחת המתודה בה פועלת teenk מזה 5 שנים בישראל, הובלנו מהלך להטמעת השיטה גם במדינות נוספות. השוק הרוסי מלא פוטנציאל ורווי הזדמנויות, לכן בחרנו להתחיל את ההתרחבות דווקא שם. המהלך הנוכחי הוא צעד ראשון מתוך סדרת השקות חדשות. החוזים והתקציבים שנחתמו ברוסיה עם המפרסמים הגדולים מאפשרים לנו החזרי השקעה וודאיים ומעודדים אותנו לבחון שווקים נוספים".

וואן זירו נלחץ מבנק אש ומשיק מסלול חדש - הגדולים עדיין אדישים
הבנק הדיגיטלי וואן זירו מציע פטור מעמלות ושירותים ייעודיים לעצמאים, על רקע השקת הבנק החדש אש של ניר צוק - האם הבנקים הקטנים יאכלו אחד את השני כשהגדולים יחייכו מהצד?
בנק ONE ZERO הכריז היום על השקת מסלול בנקאי חדש לעצמאים, שכולל שירותים ייעודיים כמו הפקת חשבוניות דיגיטליות, ניהול מע"מ, פטור מעמלות עו"ש ומט"ח, וממשק דיגיטלי לניהול פעילות עסקית וכל זה ללא עלות חודשית. לפי הבנק, מדובר בחבילת שירותים שעשויה לחסוך לעצמאי
למעלה מ־3,000 שקל בשנה.
המסלול מבוסס על שיתוף פעולה עם חברת FINBOT, שמספקת את הפלטפורמה לניהול הפעילות העסקית דרך האפליקציה FINBOT SMART. כך לדוגמה, בכל תקבול שמתקבל לחשבון, המערכת תזהה אוטומטית את הצורך בתשלום מע"מ, תציע להפריש 18% מהסכום לפיקדון
יומי ייעודי, ותאפשר גם לצבור ריבית על כספי המע"מ בנוסף להתראות שוטפות על המצב התזרימי של כל החשבונות במקום אחד.
קניבליזציה בין הבנקים הקטנים?
זה מגיע בעיתוי טעון במיוחד: ימים ספורים לאחר ההשקה הרשמית של בנק אש. המסלול החדש של וואן זירו הוא כנראה יותר אילוץ מיוזמה. וואן זירו, נאבק יותר משלוש שנים כדי לבסס את עצמו כבנק משמעותי מול הענקיים ואז מגיע בנק אש שאולי הוא עדיין לא איום אמיתי אבל הוא בהחלט מצליח לייצר רעש, ועושה זאת עם אג’נדה לוחמנית, ואפילו עקיצות ישירות מהיזם הראשי - בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות.
במעמד השקת הבנק החדש, הביקורת הייתה ישירה וחסרת עכבות מצד אחד מהמייסדים, יזם ההייטק ניר צוק: "לא יודע למה מישהו חשב שזה יעבוד", הוא
אמר כשהוא התייחס למודל המנוי החודשי של וואן זירו. לדבריו, “וואן זירו החליטו שהם כמו נטפליקס או חדר כושר. אנחנו בבנק אש באים עם מודל אחר לגמרי אנחנו מחלקים חצי מהרווחים עם הלקוחות. לא גובים עמלות עו"ש, לא דמי מנוי, וכל שקל שמופקד אצלנו הבנק מרוויח חצי ממנו
והלקוח חצי. זה הוגן, וזה שקוף".
- מה הריבית בפיקדונות בכל הבנקים וכמה אתם מפסידים על הכסף בעו"ש?
- ההטבות של ONE ZERO למילואימניקים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הוא לא סיים רק במודל העסקי ותקף גם את התשתית הטכנולוגית של וואן זירו: "הם בחרו במערכת ליבה הודית בת 40 שנה, יקרה ולא מותאמת. אצלנו המערכת נבנתה מקצה לקצה על ידי הייטק ישראלי, רזה וזול". בנוסף לזה צוק ציין שוואן
זירו "שרף כבר כ־890 מיליון שקל מתוך המימון שגייס", בעוד שבבנק אש, לדבריו, "רוב הכסף עוד נמצא בקופה".