אפקט המונדיאל: טוטו-ווינר נוטשת את מנהלת הליגה בכדורסל ועוברת לכדורגל
ליגת העל בכדורגל תמותג החל מהעונה הקרובה תחת המותג winner ותקרא מעתה "ליגת winner" - הסכם על-כך הושג בין הנהלת טוטו-ווינר לבין ההתאחדות לכדורגל.
מדובר בשינוי אסטרטגי- שיווקי ובמהפכה מיתוגית, שכן, בשנים האחרונות היה מותג winner מחובר לכדורסל הישראלי ולמנהלת הליגה ואילו הטוטו היה מזוהה עם ליגת-העל בכדורגל. עתה החליטו בטוטו-ווינר ליצור חיבור מיידי בין המותג המוביל שלה עם ענף הספורט הפופולרי ביותר, בארץ ובעולם.
המהפך המיתוגי נובע, בראש ובראשונה, מהחלטת טוטו-ווינר שלא להאריך את הסכם החסות הנוכחי עם מנהלת הליגה בכדורסל, שעלותה בשנה שעברה הייתה 7.1 מיליון שקל. בטוטו-ווינר מציינים לטובה את הקשר המקצועי עם מנהלת הכדורסל לאורך השנים, כי ההחלטה היא מקצועית בלבד: מתנתקים מהחסות, אך ממשיכים לסייע לקידומו של הכדורסל.
יוזכר כי, ליגת הכדורסל ממנה נפרד המותג ווינר מותגה בדיוק תחת אותו השם. קברניטי טוטו-ווינר החליטו למעשה לא לשנות דבר ולהדביק את שם המותג הקיים ובעל המודעות לכדורגל על חשבון הכדורסל. ימים יגידו כמה זמן ייקח לצופה הספורט הממוצע בישראל להתרגל לעובדה שבליגת ווינר משחקים מעתה כדורגל.
עופר פרי, מנכ"ל טוטו-ווינר: "החיבור שלנו עם הכדורגל הישראלי הוא טבעי. ווינר הוא לא רק מותג ההגרלות המוביל בארץ, אלא עיקר הכנסותיו נובעות מהכדורגל. יש, לכן, היגיון עסקי , מיתוגי ופרסומי ליצור שילוב בין המותג המוביל לבין הענף הפופופלארי ביותר, המניע את הפעילות הכלכלית שלנו".
אבי לוזון, יו"ר התאחדות לכדורגל, ציין ; אנו שמחים לכל שיתוף פעולה עם טוטו – winner שבמסגרתו, יוגדלו הכנסות טוטו winner לטובת הספורט בכלל והכדורגל בפרט. מותג ה- winner הגיע לביתו הטבעי.
באופן מעשי, מדובר בשינוי בצבע, במראה ובתחושה של הכדורגל הישראלי בעקבות השילוב עם winner. winner יופיע על חולצות השחקנים, על השילוט במגרשים, בכל הפרסומים ובטקס הפתיחה. הוא גם ילווה בפעילות שיווקית משותפת.