גזרת המיזוג מתחממת: אלקטרה ישיקו סדרת מזגני ART צבעוניים
חברת המיזוג אלקטרה מוצרי צריכה, מודיעה היום (ראשון) על השקת משיקה סדרת מזגנים צבעונים תחת השם אלקטרה ART. הסדרה תכלול 10 צבעים שונים שנמצאו תואמים את טעמו של הצרכן הישראלי. השקת מזגני אלקטרה ART תלווה בקמפיין פרסום רחב היקף אשר יכלול: טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט ופעילות בנקודות המכירה באמצעות משרד הפרסום אדלר, חומסקי & ורשבסקי בהיקף של כ-2.5 מיליון שקל. יגיל וויט, סמנכ"ל ומנהל חטיבת מיזוג האוויר באלקטרה מוצרי צריכה אמר היום: "זיהינו את הצורך של הפיכת המזגן לפריט מעוצב, המשתלב עם התכנון הדקורטיבי של הבית הישראלי וכמענה לצורך זה בחרנו להשיק את סדרת אלקטרה ART. ממחקרים שערכנו עולה באופן ברור, שהצרכן הישראלי בעל מודעות עיצוב גבוהה, ומחכה בציפייה לבשורת העיצוב גם בתחום המזגנים". שוק מיזוג האוויר בישראל מוערך בכ-420 אלף יחידות בשנה בהיקף כולל של כמיליארד וחצי שקל. אלקטרה מובילה עם נתח שוק של כ-46%, כשלאחריה תדיראן (כ-25%), טורנדו (כ-11%), LG (כ-8%) ואחרים. אחוז החדירה של מזגנים בשוק הישראלי עומד על 92%. אלקטרה מוצרי צריכה ישראל, חברה נכדה של אלקו אחזקות, סיימה את שנת 2009 עם היקף מכירות של כ- 2.5 מיליארד שקל. החברה פועלת באמצעות 3 מגזרים עסקיים: מגזר מוצרי הצריכה העוסק בין השאר בייצור, יבוא, מכירה, הפצה ושיווק של מזגנים ומוצרי חשמל לבית, מגזר הרשתות הקמעונאיות בו פועלות 3 רשתות מתמחות למכירת מוצרי חשמל: שקם אלקטריק, סנסור ומחסני חשמל, ומגזר תקשורת ומחשבים, בו פועלות חברת ברס-אלקטרה, המפיצה את המכשירים הסלולאריים של סוני אריקסון בישראל וחברת "אלקטרה מחשבים", המפיצה בין היתר גם את המחשבים הניידים של Lenovo, Dell, Acer ו-Hasee.