שתי סטודנטיות מהמכללה למנהל זכו בפרס 'האריה השואג' למצוינות ביח"צ
שתי סטודנטיות מבית הספר למדעי ההתנהגות במסלול האקדמי המכללה למינהל, זכו במקום הראשון בקטגוריית "גור אריה" לעבודות גמר סטודנטיאליות, בתחרות "האריה השואג" למצוינות ביחסי ציבור של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות. הסטודנטיות, ליגל אלבחרי ושי נרקיס, יזמו קמפיין יחסי ציבור לקידום עמותה חברתית המכונה 'סיפורי סבתא', השתיים הכינו את הקמפיין כעבודת גמר בסדנא ליחסי ציבור, בהנחיית המרצה משה דיין.
מאחורי הפרוייקט סיפורי סבתא, עומדת עמותה דמיונית המפגישה בין קשישים לבין תלמידי חטיבות הביניים. במפגשים אלו מספרים הקשישים לבני הנוער את סיפור חייהם ובתמורה, בני הנוער מלמדים את הקשישים את פלאי הטכנולוגיה ובתוך כך מנעימים את זמנם בחברה רעננה וצעירה. הרעיון למיזם סיפורי סבתא עלה לראשונה בעקבות רגע אנושי קטן, בו הבחין סב כי נכדו לא מכיר את סיפור הקמתה של המדינה, ואילו הנכד הבחין שסבו אינו יודע לשלוח סמס. המסר העיקרי של סיפורי סבתא נשען על דברי הרב קוק: "לחבר את רוח הנעורים הסוערים עם רוח הזקנה המסודר".
משה דיין, מנחה סדנת יחסי הציבור, במסלול האקדמי המכללה למינהל: "כל עבודות-הגמר שהוגשו השנה לתחרות "האריה השואג" היו ברמה גבוהה, שלא הייתה מביישת משרדי יחסי ציבור פעילים. כל הקמפיינים הורכבו מרעיונות מבריקים של הסטודנטים ומתוכניות עבודה ברות יישום. בעבודתם התייחסו הסטודנטים לכל מערכי התקשורת, הפנים והחוץ-ארגוניים, מתוך חשיבה מערכתית ואחריות ציבורית מפותחת".
במסגרת תחרות "האריה השואג" מתבקשים מידי שנה סטודנטים מהמוסדות להשכלה גבוהה ברחבי הארץ, להגיש תוכנית יחסי ציבור מקיפה לפרוייקט דמיוני. לתחרות השנה הוגשו ארבע עבודות גמר - שתיים מהן בנושא "הקרון הירוק", המציג שת"פ בין רכבת ישראל ומשפחת עופר להדרכת תלמידים בנושאי איכות סביבה, ופרוייקט נוסף שעסק בתכנית חברתית למחזור צמיגים.