קבוצת נירלט יוצאת במהלך שיווקי בהשקעה של כ- 6.5 מיליון שקלים
קבוצת נירלט יוצאת במהלך שיווקי רחב היקף בהשקעה של כ- 6.5 מיליון שקלים. מטרת המהלך - הטמעת תפיסת מותג חדשנית בקרב הקהל הישראלי, המחברת בין צבעי קירות לאופנה והופכת את עולם צביעת הבית מפונקציונאלי לאמוציונאלי. הקמפיין שיעלה במגוון אמצעי מדיה תחת הכותרת "יפה לך. נירלט" יהווה את יריית הפתיחה למהלך.
במקביל לקמפיין הטלוויזיה תעלה החברה בקמפיין אינטרנט נרחב הכולל פעילות ייחודית ברשת הפייסבוק, הפונה לקהל של מעצבים, אדריכלים וחובבי עיצוב. בהמשך יתווספו גם כרזות ענק לאורך איילון.
במהלך חודש יולי תקיים נירלט מגוון פעילויות שיווקיות ופעילויות קד"מ ובמרכזה תערוכה ייחודית בה תשתף נירלט פעולה עם מעצבים ישראלים במגוון תחומים, כשהקונספט המוביל הינו חיבור בין עולם העיצוב לעולם הצבע.
שוק הצבע בישראל מגלגל כמיליארד שקלים בשנה. התחום מתחלק למספר ענפים כאשר צבעי הקיר הינו הענף הגדול ביותר הרושם שיעורי צמיחה גבוהים מדי שנה.