פריגת יוצאת בקמפיין מיתוג מחדש בהשקעה של 10 מיליון שקל
את הקמפיין, שיעלה היום בטלוויזיה למשך שלושה שבועות ובערוצי מדיה נוספים, מובילה JWT ישראל
חברת המשקאות פריגת משיקה שפת מותג חדשה בקמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום JWT ISRAEL, תחת הסיסמה "פותחים בחיוך" ובהשקעה כוללת של כ-10 מיליון שקל.
הקמפיין, שייעלה למשך שלושה שבועות בערוצי הטלוויזיה השונים, מציג בחור ובחורה המשקיפים על העיר הפרושה תחתיהם ומציירים עם האצבע חיוכים שמשלימים בכל מקום בו הם מצטיירים תמונה של פרצוף.
על-פי נתוני 'יפעת בקרת פרסום' השקיעה פריגת בשנת 2009 כ-8.6 מיליון דולר (במחירי מחירון) לפרסום מוצריה, כאשר את הנתח המרכזי מן התקציב גרפה הטלוויזיה עם כ-93% מההוצאה הכוללת.