באומן בר ריבנאי ינסו לפתור את הסכסוך הישראלי-פלסטינאי בקאן
משרד הפרסום 'באומן בר ריבנאי' יזם מהלך בשם The Impossible Brief אשר במסגרתו יתבקשו אנשי הקריאייטיב המשתתפים בפסטיבל הפרסום הבינלאומי בקאן להציג פתרון ל"בריף" הבלתי אפשרי: הסכסוך הישראלי-פלסטינאי בן ה-60 שנה. הרעיונות היצירתיים ביותר ירוכזו בספר אחד שישלח לחברי פרלמנט פלסטינים וישראלים ובראשם אבו מאזן וביבי נתניהו.
יורם לוי, סמנכ"ל הקריאייטיב במשרד: "'הבריף' בנושא הסכסוך הישראלי – פלסטיני לא נפתר עד כה לצערנו על ידי הפוליטיקאים וחשבנו להפנות אותו לקהל היעד היצירתי ביותר בעולם שמרוכז במשך שבוע אחד בשנה, בפסטיבל הפרסום בקאן אשר מקבץ אליו את אנשי הפרסום הטובים ביותר".
באתר ייעודי שהוקם לטובת “פתרון הבריף” יופיע מניפסט קצר מלווה ב- “סל” אליו "יכניסו" הגולשים את הרעיונות לפתרון הסכסוך. כמו כן, הודעות SMS עם כתובת האתר ישלחו לרשימה רחבה של מנהלי קריאטיב בכירים המשתתפים בפסטיבל.