תג המחיר: ענבל אור שפכה כ-700 אלף דולר בחודשיים על פרסום מגדלי הצעירים
אתמול מימשו קבוצת חג'ג' וחברת אור סיטי נדל"ן את האופציה לרכישת מתחם 'מגדלי הצעירים' (בעבר מגדלי ארלוזורוב), זאת לאחר מסע שיווק אגרסיבי ביותר שמטרתו הייתה להגיע לתאריך פקיעת האופציה על הקרקע עם כמה שיותר דירות מכורות. אייס בדק כמה עלה לאור סיטי מסע השיווק האגרסיבי.
תחילתו של סיפור בחודש פברואר האחרון, אז חתמה קבוצת אור סיטי על הסכם אופציה לרכישת הקרקע תמורת 280 מיליון שקל מחברת הנדל"ן האמריקאית קרסנט הייטס. על המתחם מיועדים לקום שני מגדלים בגובה 40 ו-46 קומות וייכללו בסך הכל 486 דירות. לדבריה של ענבל אור, מנכ"לית אור סיטי, נכון לשבוע האחרון נותרו עדיין כמה עשרות דירות לא מכורות.
אז כמה עלה לאור סיטי המאמץ למכור את הדירות? לפי 'יפעת בקרת פרסום', חברת אור סיטי הוציאה לא פחות מ-1.72 מיליון דולר (במחירי מחירון) בחודשיים האחרונים לצורך פרסום הפרויקט. מדובר כאמור במחירי מחירון, בפועל נעה ההוצאה לפרסום בחודשים מאי-יוני סביב 700 אלף דולר.
הבדיקה כללה את ההוצאה לפרסום של חברת אור סיטי על פרוייקט 'מגדלי ארלוזורוב' בכל המדיות בהן פרסמה, מחסויות בטלוויזיה ועד דיוור ישיר ללקוחות פוטנציאליים.
במהלך חודש מאי הוציאה אור סיטי על פרסום הפרוייקט כ-540 אלף דולר (במחירי מחירון). 40% מההוצאה לפרסום בחודש זה הוציאה החברה על קמפיין שיועד לקידום 'דירות 3 חדרים החל מ-1,300,000 שקל. הסך הכולל של ההוצאה על קמפיין זה עמד על 213 אלף דולר (מחירי מחירון).
במהלך חודש יוני המהווה חודש המפתח מכיוון שבו פוקעת האופציה על הפרויקט הוציאה אור סיטי לא פחות מ-1.1 מיליון דולר לפרסום (מחירי מחירון) כאשר 280 אלף דולר מסכום זה הופנו לפרסום קמפיין 'מרתון מכירות לשבוע ימים'. סכום רב הופנה גם לשיווק תחת הקמפיין 'מגדלי הצעירים - 150 דירות אחרונות' עם 253 אלף דולר במחירי מחירון.
לשם ההשוואה, במהלך החודש האחרון הוציאו חברות הנדל"ן על פרסום (בקטגוריות בנייה-כללי, דיור ונדל"ן ע"פ יפעת בקרת פרסום) כ- 12 מיליון דולר (במחירי מחירון). הבולטות ברשימה זו היו גינדי החזקות עם פרסום הפרוייקט לעמיתי חבר באם המושבות פ"ת בסך 725 אלף דולר (מ.מחירון) המהווה כ-6% מההוצאה בחודש החולף. אזורים עם פרוייקט נווה גן, כ-4% והוצאה כוללת של 480 אלף דולר(מ.מחירון).
אור סיטי הוציאה בחודש החולף 1.184 מיליון דולר (מ.מחירון) המהווים כ-10% מההוצאה הכוללת לנדל"ן בחודש החולף. מספרים בהחלט מרשימים.