תקציב הפרסום של גלובס עובר ליהושע TBWA
משרד הפרסום יהושע TBWA יטפל בתקציב הפרסום של 'גלובס' החל מחודש יולי 2010. התקציב יכלול טיפול בעיתון היומי, אתר האינטרנט, מגזינים, ועידות וכנסים, ומיזמים שונים מבית גלובס.
במקביל, משרד הפרסום פוגל אוגילבי מנהל עבור גלובס מספר פרויקטים, ביניהם קמפיינים למגזין-ספר 'מדד המותגים' ולוועידת תקשורת ונתח שוק שתתקיים בחודש יולי. יצוין כי בתחילת השנה עברה עדנה מאור, ששימשה כמשנה למנכ"ל גלובס לענייני שיווק, לשמש כמנכ"ל פוגל אוגילבי.
כזכור, עם סיום 2009 נפרד שלמור-אבנון-עמיחי מגלובס. מתחילת 2010 נכנס העיתון לתקופת מעבר בה טופל על-ידי משרד הפרסום 'הביילינים' ובו זמנית חיפש להעביר את תקציבו לידיים חדשות, כאמור, בדמות יהושע TBWA.
משרד הפרסום יהושע TBWA נמצא בבעלותו של רמי יהושע, והוא המשרד ה- 6 בגודלו בישראל על-פי דירוג משרדי הפרסום של יפעת בקרת פרסום לשנת 2009. כמו כן, יהושע דורג במקום ה- 3 בדירוג 'משרד הפרסום של השנה' של מגזין פירמה של גלובס.