איריס בק מבצעת מתיחת פנים למקאן דיגיטל: "שמנו לעצמנו להיות סוכני שינוי של תעשיית הפרסום"
קבוצת הפרסום הגדולה בישראל, מקאן אריקסון מודיעה היום (ה) על הרחבת פעילות הדיגיטל של הקבוצה. במסגרת השינוי, יפתחו במקאן דיגיטל מספר מוצרי הדיגיטל חדשים.
בין המוצרים יהיו, תכנון אסטרטגיה דיגיטלית, פיתוח כלי מדידה, מחקרי אפקטיביות, מחקרי קהלים וטרנדים, פלטפורמות שיווקיות, כלי תקשור פנימי, אפליקציות לרשת ולסלולר, בניית אתרים וניהול תוכן.
במקביל, יוקמו צוותים אינטגרטיביים בתוך משרד הפרסום, שיכללו אנשי דיגיטל, כך שלקוחות המשרד יוכלו לקבל שירותי פרסום מסורתיים לצד שירותי דיגיטל מצוות אחד, אינטגרטיבי לחלוטין. פעילות מקאן דיגיטל תמשיך ללא שינוי במסגרתה יקבלו לקוחות עצמאיים של מקאן דיגיטל, שירות ישירות מהחברה.
לדברי איריס בק, מנכ"ל קבוצת מקאן אריקסון, "מקאן שמה לעצמה כמטרה להיות סוכנת השינוי של תעשיית הפרסום בכל הקשור לחשיבה ולתפיסת עבודה אינטגרטיבית, שכן העתיד נמצא באינטגרציה דיגיטלית".
בק הוסיפה, כי "השינוי ייעשה בהדרגה, ויחל, לראשונה בענף הפרסום, בביצוע בדיקה של "רמת הדיגיטליות" לעובדי הקבוצה, על מנת לבחון אילו הכשרות צריך כל עובד לקבל כדי להבין ולייצר גם פעילות שיווק ופרסום דיגיטלית ללקוחותיו".
לאחר קבלת תוצאות הסקר יעברו העובדים הכשרות מקצועיות ברמות שונות, כך שיוכלו להוות חלק מאותם צוותים אינטגרטיביים, כמתבקש ממשרד פרסום בעידן המודרני. בק הוסיפה, כי מטרת המהלך היא לייצר סינרגיה מבנית שתוביל להתחדשות רעיונית, באופן שבו כל לקוחות הקבוצה ייהנו מרעיונות פורצי דרך ואפקטיביים.
קבוצת הפרסום מקאן-אריקסון היא קבוצת הפרסום הגדולה בישראל: היקף פעילותה ב- 2008 עמד על כ- 220 מיליון דולר והיא מעסיקה כ- 320 עובדים. פעילויות הקבוצה כוללות את משרד הפרסום מקאן אריקסון, מקאן-דיגיטל, יוניברסל-מקאן, מקאן בוטיק, מקאן content, מקאן cultures, מקאן טופר, מקאן movies ומטר הפקות. מקאן דיגיטל היא חברת הדיגיטל הגדולה בישראל עם תקציבים בהיקף של 27 מיליון דולר.