חברון זלצמן קיבלו את תקציב הפרסום של GoForex
התקציב בהיקף שנתי של כמיליון דולר יופנה בעיקר לאינטרנט ולמדיה הכלכלית
משרד הפרסום חברון-זלצמן קיבל לידיו את תקציב הפרסום של חברת המסחר במט"ח GoForex. התקציב בהיקף שנתי של כמיליון דולר יופנה בעיקר לאינטרנט ולמדיה הכלכלית.
הקמפיין הראשון יעלה בימים הקרובים ויציג את המיתוג החדש של החברה ואת הסיסמא שתלווה את המותג.
לאחר הליך של מכרז בו התמודדו 4 משרדי פרסום החליטה הנהלת GoForeX להעביר את תקציב הפרסום, שנוהל עד כה באופן עצמאי, לחברון זלצמן.
דודי חברון, מבעלי המשרד: "כמשרד שבדרך כלל מזוהה עם קריאייטיב בולט, אני שמח שגם האסטרטגיה שאנו מציעים ללקוחותינו מהווה יתרון תחרותי משמעותי".
בין שאר לקוחות המשרד נמנים: יקבי כרמל, ג'ונסון & ג'ונסון (חטיבת הראייה), אופטיק דורון, ג'רוזלם פוסט, היטאצ'י, רשת קפה קפה ועוד.