2009 בסלקום: 'תיסלם' חדשה ומצוירת, אתר חדש ו-10 הפקות מקור

עדי כהן סמנכ"ל השיווק: "עולם הצריכה עובר מברודקאסט ל-VOD. בסופו של דבר המטרה היא למקם את הסלולר במרכז". באתר החדש יהיו הורדות חוקיות של 60,000 כותרי מוסיקה ישראלית ובינ"ל
משה בנימין |

חברת הסלולר סלקום פתחה את שנת 2009 ברעש וצלצולים. יותר נכון עם בס, גיטרה ותופים באדיבות להקת תיסלם. הלהקה הוותיקה לא נבחרה סתם, אלא מהווה חלק מהתוכנית השיווקית לשנת 2009, בה תושק גרסה צעירה ומצוירת של הלהקה (בסגנון ההרכב הבריטי 'גורילז').

השת"פ של סלקום עם להקת תיסלם מוצא עצמו צתחת הקטגוריה של ההשקעה בהפקות מקור עליה מצהירים בחברה לקראת 2009. על-פי התוכנית תשקיע סלקום ב-10 הפקות מקור ביניהם: "תיסלם 2.0 - הקאמבק המצויר" ו"סדרת הוויראליטי של דנה אינטרנשיונל". בנוסף לאלו יהיו הפקות מוסיקה, טלוויזיה וייתכן שגם פיתוח פורמטים חדשים.

בסלקום מצהירים על התמקדות בסלולר והצבתו במרכז לקראת 2009. עדי כהן, סמנכ"ל השיווק ופרסום: עולם הצריכה עובר מברודקאסט ל-VOD. הסלולר היה ויישאר המסך המרכזי. המיקוד ב-2009 יהיה לייצר חווית תוכן ובידור ייחודית ללקוחותינו".

עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום: בשנת 2009 נתמקד במדיה הניידת בהיבטי התוכן והשימושים. אין לנו ספק שכמו שהמוזיקה תפסה מקום משמעותי בנייד כך תעשה גם המדיה". לגבי החבירה ל'תיסלם' אומר שפירא: "אין סתירה בין עסקים ואמנות ואנחנו שמחים להיות מי שדוחף את זה קדימה".

פרטים, פרטים - מה בתוכניות ל-2009

סלקום מתכוונת להשיק אתר אינטרנט חדש בגרסת BETA. האתר אמור לשמש עבור החברה פלטפורמה מרכזית למימוש אסטרטגיית המדיה והתוכן וייתן ביטוי לתכנים הבלעדיים של החברה. בין ההטבות באתר תציע החברה מכירה מקוונת של מכשירים ב-10% הנחה.

סלקום מעמיקה את דריסת רגלה בתחום תוכן המוסיקה בישראל ותציע באתר הורדות חוקיות של שירים ישראליים למחשב וסלולר. המגוון יקיף כ-50,000 כותרים בשלב הראשוני ולאחר מכן יצמח ל-80,000 כותרין ויכלול גם מוסיקה בינ"ל.

במישור הסלולרי תשיק סלקום פורטל סלולרי חדש שיכלול יכולות חדשות בתחום הפרסום, מבחינת השטחים והנראות. בין השאר מכוונת סלקום בעתיד הקרוב לפתח את מודל הצפייה תמורת פרסומות בכל הקשור בתכני המדיה. עוד מציעה החברה חיבור בין ה-Web לסלולר עם אפשרות להגדדרות והעדפות אישיות של המשתמש.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה