קבוצת ויסוצקי מעלה קמפיין בכיכובו של יצפאן בהשקעה של 4 מיליון שקל

יצפאן יציג מספר דמויות בפרסומת - מחסנאי, גבר בדואי, הודי, סיני ועוד. הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום יהושוע / TBWA בערוצי המדיה השונים
משה בנימין |

קבוצת ויסוצקי מעלה בימים אלה קמפיין פרסום בכיכובו של הקומיקאי אלי יצפאן בהשקעה של 4 מיליון שקל, תחת הכותרת המובילה: "לא פשוט להביא לכם טעמים מכל העולם אבל זו האהבה שלנו כבר 160 שנה". הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום יהושוע / TBWA.

אלי יצפאן שנבחר לככב בקמפיין מציג בצורה הומוריסטית את הדמויות, תחילה כמחסנאי של ויסוצקי, ועוד כבדואי, סיני והודי. אורלי חרש, סמנכ"לית השיווק של קבוצת ויסוצקי: "בקמפיין החדש ויסוצקי בחרה בקו הומוריסטי וזאת מפאת תקופת המיתון והמלחמה. הומור הוא ז'אנר המתחבר אל כולם מחמם "ועושה טוב על הלב" ומאפשר לנו להעביר את המסר של המגוון הרחב של ויסוצקי ללקוחותינו בהנאה מרובה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה