אחרי 3.5 שנים: ראש מערך ההסברה הלאומי לירן דן הודיע על פרישה מתפקידו
ראש מערך ההסברה הלאומי לירן דן, הודיע לראש הממשלה בנימין נתניהו על החלטתו לפרוש מהתפקיד. דן שימש בתפקיד ב-3.5 השנים האחרונות, בתקופת כהונתן של הממשלה ה-32 והממשלה ה-33, ויסיים את תפקידו עם כינונה של הממשלה החדשה.
כעת יאלץ נתניהו לאתר מחליף לדן. מקורבו Uראש קמפיין הליכוד בבחירות הנוכחיות ניר חפץ, שכבר שימש בעבר בתפקיד ראש מערך ההסברה, לא מתכוון לחזור לתפקיד זה. "אני לא חוזר לעבוד בשירות הציבורי", אמר לאייס. את הקריירה המקצועית שלו עשה דן בחברת החדשות של ערוץ 2, ובתפקידו האחרון היה סמנכ"ל הדיגיטל של 'חדשות 2'. בשנת 2011 הצטרף למערך הציבורי כמנהל מערך התקשורת והדוברות ובפברואר 2012 הוחלט למנותו לראש מערך ההסברה הלאומי ויועץ התקשורת של ראש הממשלה נתניהו. במהלך תפקידו היה דן אחראי בין השאר לפעולות ההסברה, התקשורת והדוברות במבצע עמוד ענן ובמבצע צוק איתן, ב-4 הכינוסים השנתיים של העצרת הכללית של האו"ם בשנים 2011-2014, בנאום השנוי במחלוקת של ראש הממשלה בקונגרס האמריקני לפני מספר שבועות, בפעולות לסיכום עשיית הממשלה ה-32 וה-33, בביקור האפיפיור בישראל לפני כשנה ובביקור הנשיא האמריקאי ברק אובמה בישראל במארס 2013. על פעולות ההסברה בעת ביקור הנשיא אובמה זכה מערך ההסברה הלאומי בפרס 'האריה השואג' על מצוינות. נתניהו הודה ללירן דן על עבודתו, ועל "תרומתו למדינת ישראל ולי. בשנים שבהן עמד בראש מערך ההסברה הלאומי ניכרו יכולותיו המוכחות של לירן במשימות ובמטלות הרבות והמורכבות שהוטלו עליו. תחת 2 ממשלות בראשותי, שניצבו בפני אתגרים רבים קידם לירן בכישרון רב, באחריות רבה וכן ביצירתיות ובחדשנות את פעילות מערך ההסברה הלאומי, ועל כך תודתי". דן מסר כי "אני מבקש להודות לראש הממשלה בנימין נתניהו על הזכות שניתנה לי לעבוד לצידו ב-3.5 השנים האחרונות. על האמון שנתן בי למלא תפקיד משמעותי שכזה, ועל התמיכה לאורך שנות עבודתי בלשכת ראש הממשלה. למדתי בשנים אלה מראש הממשלה כל יום דבר חדש ובעל ערך. ראיתי מקרוב כיצד מול האתגרים הלאומיים שניצבים בפניו הוא שם לנגד עיניו את הבטחת עתידה של המדינה, מטרה שמשמשת עבורו מצפן לניהול ענייני המדינה. אני מבקש לאחל לראש הממשלה להמשיך ולהוביל את מדינת ישראל באחריות ואמונה אל מול האתגרים הרבים שהיא ניצבת בפניהם". דן הוסיף עוד כי "היו אלו עבורי 3.5 וחצי אינטנסיביות ומרתקות בשירותו של ראש הממשלה ובשירות מדינת ישראל. אני מבקש להודות לכל השותפים במערך ההסברה הלאומי, לחבריי לאורך השנים בלשכת ראש הממשלה, לכתבים, העורכים ואנשי התקשורת".
- 2.יודע דבר 23/03/2015 11:38הגב לתגובה זולניתוח להוצאת הלשון שנדבקה לתחת של שרה.
- 1.מוט'קה 22/03/2015 17:06הגב לתגובה זועד שמערך ההסברה לא יוגדר ויתוקצב כאסטרטגי להישרדותה של ישראל, ימשיכו "לאכול אותנו בלי מלח" בכל סבב עימות תקשורתי עם הפלסטינים.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.