לאחר ליאו ברנט, לעומק והביילינים: ברוקנר יער לוי במגעים עם העבודה
אל בורסת השמות של המתמודדים על איוש משבצת משרד הפרסום שילווה את האיחוד של מפלגת העבודה-תנועה מצטרף משרד הפרסום ברוקנר יער לוי.
כאמור, לתוך הקלחת הפוליטית הלא החלטית של קברניטי מפלגת העבודה ולבני נכנס משרד הפרסום 'ברוקנר יער לוי' בבעלותם של טל ברוקנר, עפר יער ויורם לוי, השותף שהצטרף למשרד לפני כשנה, לאחר פרישתו מתפקיד המשנה למנכ"ל ומנהל הקריאייטיב הראשי בבאומן בר ריבנאי. לוי תפס את מקומו של יגיל נטע הפורש.
ההתנסות הפוליטית האחרונה של לוי היתה מוצלחת במיוחד. בעת ששימש כמנהל הקריאייטיב הראשי של באומן בר ריבנאי ליוו המשרד והעומד בראשו יורם באומן את מפלגת יש עתיד בבחירות הקודמות. לוי היה חלק מהצוות שגייס באומן (המשמש כיועץ וחבר קרוב של לפיד) מתוך משרד הפרסום לטובת קמפיין הבחירות של המפלגה שהשיג בסופו של יום 19 מנדטים.
לצד העובדה שזכרונות הקמפיין של 'יש עתיד' עוד טריים במוחו של לוי, שותפו למשרד ומייסדו טל ברוקנר החל את דרכו המקצועית כיועץ אסטרטגי למפלגות ופוליטיקאים, עוד בטרם הקים את משרד הפרסום. למעשה, משרד הפרסום קם כפועל יוצא של עיסוק זה ובמהלך הדרך גייס אליו תקציבי פרסום מסחריים.
- "השתיקה הארוכה פגעה בנו. בחרנו בשמלא לייצר בולטות ומודעות לפסגות"
- הקמפיין שינסה לשכנע אתכם לנסות תחליפי בשר במנגל של יום העצמאות
גורמים בשוק אומרים היום לאייס כי האיחוד בין מפלגות העבודה והתנועה מייצר קושי לקבל החלטה סופית לגבי זהות משרד הפרסום. ב-2 המפלגות יש לא מעט בכירים שמושכים בחוטים לכיוונים מנוגדים. על בעלי התפקידים שמעורבים בהחלטה נמנים יועצי התקשורת ממי פאר ואיתן לוין ממשרד יחסי הציבור פאר&לוין, כמו גם מנכ"ל מפלגת העבודה שמעון בטאט. בצד של "הכלה", ציפי לבני, הגורם הדומיננטי הוא בעלה, איש הפרסום נפתלי שפיצר שמגיע לשולחן הדיונים בנושא כשהוא נחשב לאוטוריטה בתחום. משיחות של אייס עימו עולה כי ההחלטה הסופית בנושא עוד רחוקה מלהתקבל למרות שבמפלגות אחרות כבר הוציאו את הקמפיין לדרך. שפיצר אמר לאייס: "אנחנו מדברים עם כולם".
- 4.קמפיין צריך מנהל....אחד ! (ל"ת)ככה מפסידים קמפיין 04/01/2015 09:47הגב לתגובה זו
- 3.שי 04/01/2015 09:03הגב לתגובה זותקחו את ברוקנר, תקחו את הביילינים, תקחו את מי שבא לכם בשביל לעשות לכם קריאטיב מגניב אבל מערכת בחירות זה קודם כל אסטרטגיה ובשביל זה צריך מבוגר אחראי. יש עתיד הבינו את זה בפעם הקודמת והביאו את באומן לנהל את ההצגה וכמובן ראובן אדלר והליכוד/קדימה. מי ייתן את העצה הגאונית בזמן משבר באחת לפנות בוקר חודש לפני הבחירות? עופר יער? יורם לוי? נו באמת... אפילו כחלון רציני יותר כשהביא את אודי פרידן
- 2.יוני 02/01/2015 01:36הגב לתגובה זוולקחת את המשרד הכי טוב, ואין בכלל ספק שהמשרד הכי טוב זה של ראובן אדלר, לא סתם הליכוד רוצה אותו ברוקנר יער לוי נו באמת, בכוח מחפשים את המשרד פרסום הכי קטן ועם הכי פחות נסיון?
- 1.מקווה שיביאו מישהו מבחוץ. (ל"ת)אבוי לנו 01/01/2015 23:03הגב לתגובה זו