
צילום: DELETE
ניתוח קמפיין
פרסום מטאפורי: הפועלים ולאומי מול סיטי ו-HSBC
עטרה בילר, אסטרטגית של מיתוג, טוענת כי בקרב בין לאומי להפועלים, ניכר כי שניהם נלחמים על "מי מציע יותר אפליקציות" בעוד שהלקוח עצמו נשכח
- 1.מאלף כרגיל ילדתי (ל"ת)צביה בילר 13/05/2012 12:00הגב לתגובה זו
- רוני 13/05/2012 18:46הגב לתגובה זוהשוואה מעניינת. ומה שיפה בקמפיינים מחו"ל - שהם עובדים גם ללא כל הפירוטכניקה של עריכה ואפילו ללא... סלבס. אלא עם רעיון פשוט ומחובר.