DELETE
צילום: DELETE
ניתוח קמפיין

פרסום מטאפורי: הפועלים ולאומי מול סיטי ו-HSBC

עטרה בילר, אסטרטגית של מיתוג, טוענת כי בקרב בין לאומי להפועלים, ניכר כי שניהם נלחמים על "מי מציע יותר אפליקציות" בעוד שהלקוח עצמו נשכח
עטרה בילר | (2)

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מאלף כרגיל ילדתי (ל"ת)
    צביה בילר 13/05/2012 12:00
    הגב לתגובה זו
  • רוני 13/05/2012 18:46
    הגב לתגובה זו
    השוואה מעניינת. ומה שיפה בקמפיינים מחו"ל - שהם עובדים גם ללא כל הפירוטכניקה של עריכה ואפילו ללא... סלבס. אלא עם רעיון פשוט ומחובר.