08:09 טבע הודיעה על השקת הגרסה הגנרית של DEPO-PROVERA בארה"ב >>

08:05 טרור בהר הדר: מחבל פתח בירי - שלושה הרוגים ישראלים

07:56 בורסות אסיה: הניקיי יורד 0.4%, שנחאי עולה 0.1%

18:01 מניית פייסבוק צללה הלילה במחזור גדול >>

21:06 הנפט קופץ 3% ונסחר מעל 52 דולר לחבית מזה 4 חודשים

18:35 מסיבת העיתונאים שהחריפה את הלחץ הערב במדדים >>

17:06 השערים היציגים: הדולר נקבע על 3.512 שקלים, האירו על 4.170 שקלים

16:41 בולטת באדום - מניית פייסבוק נופלת 2.5% בפתיחה בוול סטריט

15:29 דודו מזרחי מונה לתפקיד משנה למנכ"ל בקבוצת תנובה >>

14:20 ארדואן על משאל העם בעיראק: "חיילנו ערוכים לתגובה בגבול"

13:38 מניית איידיאו מאבדת 2.55% במחזור ער

13:04 יפן: ראש הממשלה הכריז על הקדמת הבחירות לחודש הבא

12:25 בולטות בת"א: פורסייט טסה 9%, קרדן אן.וי מזנקת 13.2%

11:57 מחאת הנכים: המשטרה חילקה דוחות למוחים שחסמו את כביש 1

10:47 סיטיגרופ: "הרוכשים בפועלים רואים בעסקה כהשקעה לטווח ארוך" >>

10:21 מניית ארפורט סיטי יורדת 2.3% ומשלימה 4 ימי ירידות רצופים

10:20 בולטות בת"א: אל על עולה 1.7%, פרוטרום עולה 1.3%

10:10 המשטרה החלה לחלק דו"חות לנכים שחוסמים את כביש 1 >>

08:44 כוחות צה"ל עצרו הלילה 20 מבוקשים ביהודה ושומרון

08:21 הדולר מאבד 0.4% ונסחר סביב 3.50 שקלים

08:18 עיראק: היום ייערך משאל העם לעצמאות הכורדים

07:53 האירו נחלש הבוקר 0.1% מול הדולר ונסחר סביב 1.193

07:52 מדד הניקיי היפני עולה 0.4%

20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? שימו לב למצב הקיצון שמאיים להתפרץ >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

הראיון שהתפוצץ עם השף יונתן רושפלד הצית ים תגובות ברשת

 |  88
שיחת היום
Share
ביום חמישי האחרון קיימה עמליה דואק ראיון עם השף יונתן רושפלד ב'תכנית חיסכון' וזאת מתוך כוונה לקבל ממנו התייחסות לכך ששף אחר, עומר מילר, גובה 190 שקלים על צלחת פירות במסעדת היוקרה שלו. רושפלד לא ממש שיתף פעולה והריאיון ירד לפסים נמוכים מאוד. אלא שעמליה דואק שניסתה לעורר דיון ביקורתי על מחירי המנות במסעדות היוקרה, בפועל עוררה דיון על רמת הדיון בתקשורת בכל הקשור לנושאים כלכליים.


"אתה היית משלם 190 שקלים על צלחת פירות?" שאלה אותו עמליה דואק מיד עם פתיחת הראיון. רושפלד מצידו - "את לא תגררי אותי לשום דיון, באנו לדבר על קניון שרונים ועל הפסטיגל". דואק לא ויתרה - "אנחנו בתכנית כלכלית ורוצים לדבר איתך על המחירים במסעדות היוקרה, אתה לא חושב שיש מחירים שהם פשוט מופרזים?". רושפלד החל לגלות עצבנות - "אני רוצה לשאול אותך שאלה בחזרה, למה משלמים לך משכורת יותר גבוהה מאשר סתם לקריינית מתחילה, אפשר לשלם לקריינית מתחילה שתראיין אותי". דואק בשלה - "אז אתם מצדיק את המחיר?" וכך זה הלך והתדרדר עד שהריאיון התפוצץ והסתיים.

והתגובות לא איחרו לבוא. פרופ' עומר מואב כתב כך בין היתר כך - "רושפלד ענה לה יפה, אבל זה שהרעיון שזכותו לגבות איזה מחיר שהוא רוצה וזכותה לא להיכנס למסעדה יקרה, לא מובן מאליו, זה די מדהים". מפה המשיך מואב בביקורת חריפה על רמת הטיפול בתקשורת בנושאים כלכליים (בגדול, מעודדת צדקנות ובורות). גולש אחר ברשת הפייסבוק כתב כך: "זה אולי לא נעים לשמוע, אבל אין צודקת מהשיטה הקיימת: מחירו הנכון של מוצר נקבע בהתאם למפגש שבין הביקוש להיצע, וזה נכון למסעדת יוקרה, לדוכן פלאפל, לקפה הפוך גדול עם קרואסון חמאה ולדירת 3 חדרים ברחובות. יש לכם שיטה טובה מזו? בבקשה, פרס הנובל מחכה". לפי תגובה נוספת - "המחירים המוגזמים במסעדות היוקרה, זה משפו עם סתירה פנימית מובנית". גולשת בטוויטר הייתה יותר ספציפית - "צלחת הפירות הוגשה במסעדה של שף אחר, עומר מילר, ולא אצל רושפלד, אז היא מצפה ממנו להטיל דופי בקולגה כדי להביא אייטם?! די חצופה."אגב, הייתה זו הפעם הראשונה שעמליה דואק הנחתה את 'תכנית חיסכון', אין ספק שזו תכנית שתיזכר.למי שפספס:
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

88 תגובות ב-68 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
68 שחלון המשחילון 03/09/2017 11:13 חבל לי עליה, הקטנה הזאת עוד תחטוף סתירה
זוכרים את "פיצוץ" הראיון שניסתה להוביל עם פישמן, בצאתו מבית המשפט? כנראה שמישהו (או קרוב לוודאי מישהי) לימד/ה אותה כי חוצפה ועזות מצח (בפרט ברגיע הקשים של המראואין) יכולים לשמש תחליף לעיתונות טובה ואחראית. היא עוד תחטוף משהו על הפרצוף שלה אם תמשיך בדרכה הנלוזה. חבל לי עליה. ילדה נחמדה.
67 מני נפתלח 30/08/2017 11:00 עמליה עוד נמצאת בגן חובה מראיינת גרועה בעליל
לא מתנהגת בממלכתיות ולא צכבדת את המרואיין.איזה מין שאלות מטופשות היא שואלת?מי שיקר לו, שלא יכנס. זה פשוט .למה כל ההצגה והדה לגיטימציה שמנחת הגנון הזו עשתה?
66 יש ר א לי 29/08/2017 21:44 מי שפלצן שילך ויאכל פירות ב 190 ש"ח, לא מעניין אותי.
יש פלצנים בכל מקום, שייהנו. אני לא הייתי משלם לו 30 ש"ח על זה.
65 אזרח מודאג 29/08/2017 07:27 מה יהיה?
במדינה שכול נותן שירותים מנסה בכול דרך איך להוציא כסף ממבקש השירות,אין הפתעות. ראה מוסכים אינסטלטורים טכנאים וכו'. כולם "עובדים" על כולם ....אין הגינות בכלום. אין בושה ואין חרטות.הכול מותר ואפילו רצוי....
64 לחם ושעשועים 28/08/2017 22:03 זה עונשנו על הערצת כלומניקים בסינר לבן
מנחה טיפשה שלא מבינה בכלכלה טבח עלוב שבטוח שהוא מתוחכם ציבור אוויל המעריץ טבחים עלובים
63 בן אהרון 28/08/2017 16:45 לדעתי, הראיון גורם לצופה להרגיש אי נוחות.
אפשר לראיין בצורה יותר יותר עדינה. אם הוא לא רוצה להשיב, הוא אינו חייב לאף אחד שום דבר ואפשר להניח לו. לא צריך ללחוץ שוב ושוב. קצת יותר עדינות וכבוד לזולת לא יזיקו.
62 מהגר 28/08/2017 15:06 לא יוקרה ולא בטיח
ממש טיפשי נכון שעמליה התעקשה ללא צורך ומי אתה יונתן, אתה חושב שכולנו מחכים למוצא פיך ממש לא מעניין. וסליחה שמעולם לא הרגשתי צורך לאכול במסעדת יוקרה
61 יוסי 27/08/2017 17:33 פראיירים לא מתים ורק מתחלפים
עלה לו השתן לראש. שיחפש לו פראיירים אחרים שישלמו מחירים מופקעים על הזבל שהוא מגיש. ליצן שלא יראה ממני שקל עד שלא ימכור במחירים שפויים...
60 דרוקר 27/08/2017 09:59 דרוקר
כמו דרוקר רק מדברים ולא שומעים כל העיתונאים זה גזע מלא חרא מלאים בחרא של עצמם ולא מרגישים את הריח איך המרואין לא נתן לה סטירה פלצנית
59 מוני 27/08/2017 09:50 כל טבח נהיה שף
הסבתות שלנו בישלו פי אלף יותר טעים רק שלא היה להם יחסי ציבור
58 שמוליק 27/08/2017 09:27 סתם נאד נפוח ומתנשא (ל"ת)
57 אחד 27/08/2017 09:09 הבעיה העיקרית היא עלויות שכירות וארנונה
הבעיה מגיעה מהחזירות של משכירי הנכסים והעירייה שמטילה ארנונה גבוהה. המסעדנים צריכים להתאגד ולדרוש הפחתה של העלויות האלה, במידה וזה לא יקרה, פשוט לסגור את המקומות עד שהחזירים יתפשרו על מחיר סביר . לציבור אין בעיה לחיות בלי מסעדות..
56 יוצא שבוע שבוע ? 27/08/2017 08:59 נמאס מעובדי המטבח שהפכו לסלב . (ל"ת)
55 נוסטרדמוס 27/08/2017 08:57 לא הבנתם זו היתה צלחת פירות ים מאוסטרליה כולל אבלוני (ל"ת)
54 שלומי 27/08/2017 08:56 הוא צודק לגמרי - - מה היא רצתה ממנו, שתראיין את מילר (ל"ת)
53 א.איינשטן 27/08/2017 08:39 עיתוני קטן שלי,איך אתה ישן בלילה , על מיי שפיכת הדם (ל"ת)
52 levi ovad 27/08/2017 07:47 תותח מול עיתונאית חופרת (ל"ת)
51 משה ראשל"צ 27/08/2017 07:28 אותם מטומטמים שמשלמים 190 שח הם מצביעי העבודה פפחח (ל"ת)
50 מני נפתלי 27/08/2017 06:52 נחמה את צריכה נחמה אישה קטנה ומעצבנצ
חצר לך עוד קיחומטראז רב של ניסיון.את צריכה ללמוד איך לכבד את המרואיין ולא ליצור פפוליזם זול
49 דגדג 27/08/2017 06:03 כל דבר שווה את המחיר שמוכנים לשלם עבורו
אם פלני או אלמוני או ״פלצן״מוכן לשלם 1000ש״ח על צלחת פירות או גביע גלידה זו זכותו. לכן ישנם מקומות יקרים ומקומות זולים יותר. מי שלא רוצה לשלם שיאוכל בייתו על שולחן המרפסת וירגיש כאילו בבית קפה.
48 אבירם 27/08/2017 01:22 צודקים לא צודקים לא רלוונטי
תאכלו בבית או שתפתחו מסעדה זולה
47 פיש מן 26/08/2017 23:57 הרושף הזה עלול היה להביא לא כאפה בטעות (ל"ת)
46 ממ 26/08/2017 23:55 צודק
כמה שאני לא סובל אותו במקרה הזה צודק לחלוטין ועשה חכם כשסיים את הראיון כך
45 דב 26/08/2017 23:19 הריאיון
כרגיל הדיון אינו ממוקד. זו התקשורת. היא הבעיה. היא המחרחרת. היא המסיתה ומדיחה. היא המעוררת מדנים ויוצרת טינה ושנאה. מי שמוכן לשלם - שיבושם לו. מה אכפת לתקשורת? די, נמאס מהחטטנות והטהרנות המזויפת של התקשורת. אך בזיפורטל, במגמה להגן על הברנז'ה, לא תפרסם את דבריי.
44 עמי 26/08/2017 22:44 חצופה פשוט אין לה את זה
היצע וביקוש כבר שמעת על דבר כזה ?
43 צפיתי 26/08/2017 22:33 ראיון מביך, עמליה מראיינת ברמה מאד נמוכה
לא שאני מחזיק יותר מדי מרושפלד, אדם לא סימפתי בעליל, אבל המראיינת חייבת לחזור דחוף לבית ספר למראיינים, או סתם לבית ספר של ניהול שיחה לפני שתופיע שוב כמנחה בתכנית מרכזית.
42 דודו 26/08/2017 22:25 היום בודקים מחירים במסעדה כבר מהבית. לא רוצים אל תלכו (ל"ת)
41 עמוס הראל 26/08/2017 21:43 צודק השף משלמים על הניסיון והשף
למה מנכל מרוויח מיליונים למה כתב משלמים לו משכורות עתק?יקר אל תאכלי
40 שמיכת טלאים 26/08/2017 21:42 עמליה דראק ולהקת האבנרים בחידוש לשיר של יצפאן
יקר לי יקר לי יקר לי 750 יקר לי יקר לי יקר לי 750 חחחחחחחח
39 מאיר 26/08/2017 21:38 זכותו
כל אחד / אחת שמקימה מסעדה / מזנן זכותו לדרוש על כל מנה את המחיר שהוא רוצה מי שמוכן לשלם יקר ולצאת רעב יבושם לו ואחרי זה ילל לאוכל חומוס ומי שלא ילך לאוכל ישר חומוס ואני ילך לאכול ישר חומוס אני בצד של רושפלד כשהמסעדה נופלת לא באים לעזור להם תחשבו על זה
38 מושיקו 26/08/2017 20:35 טעות כלכלית של מראיינת
הכל שאלה של היצע וביקוש. מותר לנסות למכור צלחת פירות גם במיליון דולר.
משה ראשל"צ 27/08/2017 07:29 כי אלה מצביעי לפיד והמפלגה האבודה פפחחחח (ל"ת)
37 אנונימי 26/08/2017 19:36 רושפלד
כלל מס' 1בראיון אישים כמו רושפלד זה לא לדחוק אותו לפינה. זו בושה לעמליה לגרום לי אי נוחות קיצונית ! גם אני הייתי מסיים שיחה זו באותו אופן. תכבדי את זה שמולך ! אל תשפילי אותו ! ואולי זה היה נגמר "אחרת" !
36 יעקב 26/08/2017 18:38 המסעדות שוחתות אותנו.. לא משתלם לאכול אותה במסעדה.
לאחר כול פעם שאכלתי במסעדה.. הרגשתי חרא ...המחיר היה מופקע ביחס למה שקבלתי.. יחס טוב אבל אין שום סיבה למחיר גבוהה יחסית לאוכל שקבלתי..
י 26/08/2017 22:38 חוסר בגרות
ואיך לא למדת אחרי הפעם השניה
דודו 26/08/2017 22:23 יש אלפי מסעדות בארץ. אתה לא חייב ללכת למסעדה (ל"ת)
35 יואב 26/08/2017 18:16 לרושפלד אין תשובה כי כמו אחרים...
המחיר על צלחת פירות מופרז בלי גבולות ושיפסיקו כאן לבלבל את המוח כל המצטדקים למיניהם.
34 אייל 26/08/2017 17:53 עמליה מלכה, מת עליה (ל"ת)
33 השופט 26/08/2017 17:41 לחובבי השוק החופשי
והפרופסור. אבל כאשר האינסטלטור קורע אתכם אז אתם מיללים. גם אינסטלטור זה היצע וביקוש. לא? .
כלכלן 30/08/2017 10:33 אינסטלטור הגון לא קורע. רק רמאי. זה לא אותו הדבר
לפעמים כאשר מגיע אינסטלטור וגובה מחיר מופרז מדובר בהונאה כמעט. מגיע לתקן משהו קטן עושה מזה סיפור גדול וגובה מחיר מופרז. אבל פה יש מסעדה שאף אחד לא חייב ללכת אליה עם תפריט ידוע וזכות בחירה מלאה של הסועד אם להיכנס או לא ואם להזמין או לא. אי אפשר להשוות בכלל.
tt 26/08/2017 21:57 כאן מדובר במותרות
ואתה יודע את זה אז למה סתם לקנטר?!
32 דדי 26/08/2017 17:36 רוצה אבל
לא יכול כלכלית, מרויח בחודש רק 42000 שח
31 סתם אזרח זקן 26/08/2017 17:12 כל אחד יעשה כרצונו
כלאדם יבחר את בחירתו ויעשה כרצונו - אם הוא חושב שמתאים לו לזרוק משכורת חודשית על ארוחה ויש באפשרותו - יעשה זאת - אני מעדיף מסעדות עממיות-ישראליות - מזרחיות הן גם לטעמי אבל תמיד ימצא מי שירצה להתפאר בבזבוזיו כמו בכל שטח אחר ולא רק במזון - יבושם לו - אבל צודק הטוען שגם מגישי טלויזיה - בחלקם - מקבלים הון תועפות על עצם ישיבתם מול המסך וכאן אין לנו אפשרות בחירה . תמיד ימצא מי שישלם ואם יהיו פחות כאלו לא יהיו ידוענים בהוצאת כספים מלקוחות.
זאב 28/08/2017 09:43 אפשר להעביר ערוץ (ל"ת)
30 ד״ש 26/08/2017 16:08 עשה לה בית ספר (ל"ת)
29 הוא צודק 26/08/2017 15:57 בגלל העיתונאים יש פופוליזים מגעיל והעם מפסיד בגדול
לפיד וכחלון ועניין הגז ואי מכירת כיל זה פשוט פופוליזים שכל העם שילם עליו . העם טיפש ולא קולט מה ששף אמר לה בדרך מתוחכמת. מגיע לה.
28 mt 26/08/2017 15:35 מדוע היא לא ענתה לשאלתו ??
עמליה, התפריט במסעדה כולל המחיר גלוי לעין כל. אולי בכל פעם שיש ראיון בטלויזיה יוצג בצד שכרו של המראיין ? מוכנה להיענות לאתגר ?? לשמש דוגמה לגילוי נאות ??
27 די 26/08/2017 15:16 צודקת צודקת צודקת. מחירי רצח במסעדות! למה? (ל"ת)
בן אהרון 26/08/2017 16:28 שכירות יקרה, בלי סוף מיסים הוצאות ומשכורות, זה למה.
רוצים לבלות במקום שנראה מליון דולר ואחר כך לא מבינים למה הכל יקר. חיים כהן כבר דבר על הנושא הזה הרבה פעמים. עם כל המחירים הגבוהים, קשה מאד לשרוד, ואני לא מדבר על להרוויח. אנשים משקיעים ומסכנים ממון רב, מגיע להם להרוויח משהו? משהו קטן במקרה הטוב, זה מה שיוצא בענף הזה. יש יותר סיכויים להפסיד הכל מאשר להרוויח.
26 סכום כזה לבריאות לו 26/08/2017 14:55 לא מבין מה הבעיה, כולם צודקים. אם יש אידיוט שמוכן לשלם
ןלבעל המסעדה - שניהם גם עוזרים לשחרר כסף ממטומטמים עשירים למסעדה שמפרסנת אנשים ומשלמת מיסים למדינה וכך תורמים לכלכלה. הכתבת החמודה והמוצלחת הזו שאלה יפה ורושפלד ענה יפה מה שבא לו. הכל טוב כנסו לפרופורציות
25 בן אהרון 26/08/2017 14:38 מסעדה זה עסק מאד קשה עם ים של הוצאות !!!
הביקורת מתעלמת מהנטל הכלכלי האדיר בהחזקת מסעדה. עושים חשבון כמה עולה כוס מים או כוס קפה ושוכחים לחשב כמה עולה המקום לשבת במסעדה: שכירות ארנונה מיסים עובדים והשיפוץ בפתיחה, סדר גודל של מליוני שקלים שמתחלק בתקופה של 5 שנים במקרה הטוב, עד שהמקום נסגר או שצריך לחדש שיפוץ.
ממי 27/08/2017 11:08 עסק שבמיוחד מתאים לאנאלפבתיים שלא למדו בבית ספר... (ל"ת)
24 ישראלי 26/08/2017 14:20 הלקוח בכללי יתן את הטון
כל לקוח שיבדוק מחירים בתפריט ליפני שמתיישב
23 רמי 26/08/2017 13:48 אלו שמפרסמים אצלה והבוסים שלה, מולטי מיליונרים ויותר
רושפלד לעומתם עני מרוד. למה היא לא מבקרת את החזירות שלהם? הם משתמשים בתקשורת ובפוליטיקאים לשמר את מעמדם כמונופולים וכדומה ולגזול את הציבור כולו בכפייה. רושפלד עובד קשה כדי לגבות איזה סכום שהוא רוצה עבור מנות בעסק הפרטי שלו מבלי לשחד ולרמות אף אחד. זו זכותו המלאה. אם המחירים יקרים מידי לא יהיו לו לקוחות והוא יפשוט את הרגל. אם המחירים נמוכים מידי, יהיה לו תור ארוך למסעדה, וזכותו להעלות מחיר בהתאם לביקושים. אף אחד מהמבקרים אותו לא יעשו אחרת עם הרכוש הפרטי שלהם במידה ויוכלו להרוויח כמה שיותר, ככה שזו דמגוגיה או צביעות או סתם טפשות.
22 חיים ברו 26/08/2017 13:48 כל אחד ששמו לו מצלמה בפרצוף חושב שהשמש זורחת לו מהתחת
לישראלים כנראה זה מגיע המחירים ההזויים כי הם משלמים על הכל כולל בתי מלון מזוהמים ומסעדות שמגישות חרא והכל במחיר מופקע ,יודעים לצעוק לעשות רעש אבל כמו עכברים קטנים נכנסים לחור ומשלמים
21 לא חמור 26/08/2017 13:41 לאאהבתי ולא אוהב את רושפלד
לא הלכתי ועכשיו יותר מתמיד, לא אטעם מ"מטעמיו" המתנשאים.
20 היא עדיין לא מנוסה 26/08/2017 13:28 עשה לה בית ספר. מותר לה לנסות אבל צריך להרפות כשלא הולך (ל"ת)
19 אריאל 26/08/2017 13:21 עמליה דואק חסרת טקט מנסה בכל מחיר להיות אטרקטיבית
יש שאלות מיתרות שחבל לשאול.למסעדות הפלצניות האלו יש הוצאות כבדות וכל השאלות של נחמה מיתרות ונועדו לעורר פרובוקציה
18 מכונית על 26/08/2017 13:15 שיחת היום
מי אוכל במסעדות יוקרה מפטרי עובדים שמקבלים משכורת חודשית בסכום ממוצע של1000000 שקל זמרים מצליחים שילדות למעשה משלמות מכספי ההורים מנות אלו.
17 משה 26/08/2017 12:53 לא רק מסעדות
גם בתי מלון 1100 שח ללילה? השתן עלה להם לראש
16 גיא 26/08/2017 12:35 אני אוהב אנשים שסותמים את הפה לעיתונאים חצופים! (ל"ת)
היא לא חצופה 26/08/2017 14:45 והוא לא סתם לה כלום אלא ברח כמו שפן
כי למפקיעי המחירים בארץ אין תשובה טובה למה הם עושים זאת, זולת חזירות
15 ישר כוח לעמליה 26/08/2017 12:25 סוף סוף שואלים את כל מפקיעי המחירים שאלות נוקבות
צריך להמשיך לשאול את כל מפקיעי המחירים (במסעדות, מלונות, קבלנים, אטרקציות) שאלות כאלה.
14 נוסע הרבה 26/08/2017 12:23 הפסקתי ללכת למסעדות בארץ בגלל המחירים
חזרתי לאחרונה מלונדון, עיר יקרה לכל הדעות. מחיר ארוחה במסעדה לא זולה הוא כ 30 פאונד (כ 130 שח) , כולל מעמ ושרות. מחיר של ארוחה ממוצעת במסעדה בארץ. נמאס לי ששודדים אותי, אז לא הולך יותר מפעם בשנה למסעדה וגם זה רק לרגל ארוע משפחתי
13 Iris okavi 26/08/2017 12:22 מחיר לעשירון העליון
עד שהבעלים יבין..המסעדה תיסגר כמו רבות אחרות.
12 טל 26/08/2017 12:16 עמליה דואק ומואב אנשים מאוסים וחסרי כישרון
נמאס מהתקשורת הזאת 2 שכירים שלא היו מסתדרים 5 דק כעצמאים
אנו-נימי 26/08/2017 13:42 הגאון
הוא עגל טל. ..
11 יעקב 26/08/2017 11:55 זאת לא הפרובוקטורית
שפישמן איים לתת לה סטירה, כי היא נדנדה לו מעבר לסביר ? אז כאן רושפלד ענה לה, וסתם לה את הפה
שלח 26/08/2017 16:33 רושפלד
הפתרון לא ללכת למסעדות יקרות אך העשירים מוטלות שלוקחים קבלות על חשבונינו מה איכפת להם.
מי אתה יעקב? 26/08/2017 12:25 אתה עוד מסנגר על גדול הגנבים פישמן? (ל"ת)
10 סקפטי 26/08/2017 11:48 לא אוהב אותו למרות שענה לעניין (ל"ת)
9 עמנואל מ 26/08/2017 11:47 הגיע הזמן שהלקוחות יקחו אחריות על כיסם
אם הוא מבשל דרעק אל תיכנסו, רוצים בכל זאת תסתכלו קודם בתפריט והמחירים. מה היא רוצה הקלפט'ה הזו, שהאוכל שלו ימכר במחיר מוגן?:
8 אבי 26/08/2017 11:36 רושפלד המלך .אבי מרחובות .אוהבים אותך. (ל"ת)
7 יוד 26/08/2017 11:29 טעות של העיתונאית.
מעלה אותו לדיון בנושא שוק האוכל ומנסה לגרור אותו לדיון אחר על מחירים.תזמני אותו מראש לדיון על המחירים.
6 הווארד רוארק 26/08/2017 11:28 :-) (ל"ת)
5 נןעם 26/08/2017 11:27 כל אחד
כל אחד יעשה מה שטוב לו, התקשורת לא צריכה להתערב בצלחת של אף סועד, לא כל ישראל חברים כשזה נוגע לאוכל שלי - הגזמתם לגמרי, ואני לא הולך למסעדות יוקרה בעיקרון
אחד 26/08/2017 15:40 יורשה לי להניח ?
שאם מסעדת יוקרה תשווה את מחיריה למסעדת פועלים - אתה תהייה מהלקוחות הקבועים שלה ולעזאזל "העקרונות "?
דמיקולו 30/08/2017 11:00 ויורשה לי להניח
שאם מסעדת פועלים תשווה את מחיריה למסעדת יוקרה - לשווארמה יהיה פתאום טעם של מיקס גריל כבש ופרגית על מצע מרענן של ירק השדה?
4 אור 26/08/2017 11:27 המחירים הם גבוהים כי אתם מסבסדים את מי שלא משלם אותם
כך בדירות וקרקעות (מחיר למשתכן, חבר ודומיהם), ברשתות מסוימות שמחלקות קופונים לקבוצות גדולות. אז זו לא כלכלת שוק חופשי כמו שנוהגים לחשוב פה בשנים האחרונות אלא סוציאליזם מקורבים מושחת בסגנון ברית המועצות.
3 שבט קלת 26/08/2017 11:21 מכיר אותו מנתניה - אל תתייחסו (ל"ת)
2 אטילה 26/08/2017 11:19 זכותו לבקש מחיר דמיוני על כוס מים, כך לימדו אותו השמאלנ
אבל השמאלנים מבקשים שאנו נתמוך במסעדות של שמאלנים הזויים, ולכן אני אוכל באור יהודה, בתקווה, ולא אצל השמאלנים המאוסים.
יש ר א לי 29/08/2017 15:39 יצור עלוב מלא רגשי נחיתות. איפה ביבי אוכל? אז הוא שמאלנ (ל"ת)
יוסי 26/08/2017 18:54 מה קשור?
מה הקשר לשמאלנים, יא חתיכת מטומטם? כנראה שצריך פה שלוש מדינות לשלשה עמים...
אחד 26/08/2017 15:43 הפוך טמבל,הפוך
השמאלנים מאד ישמחו אם תמשיכו (אתה וסוגך) להתרכז ולהתאסף רק באור יהודה ובתקווה. ככה נראה אתכם פחות וגם האוכל יתעכל יותר בנחת...... כמה אפשר להיות בבון,כמה ?
ךחפםחפ 26/08/2017 15:13 טמבל מאוס
טמבל מאוס לכל דבר תכניס פוליטיקה