רשם ההוצאה לפועל קבע בהחלטה חשובה כי הליכי הסגרה גוברים על הגבלת יציאה מהארץ שהוטלה על חייב, גם כשהנושים מתנגדים. הם יוכלו להטיל את ההגבלות מחדש, אבל רק אחרי שהחייב ייצא מהארץ
בדרך ל"שיקום כלכלי" מרסקים את הנושים: אסור ששיקום כלכלי של חייבים יבוא על חשבון הנושים, שאינם בהכרח גופים מוסדיים אלא בסה"כ אזרחים שמנסים להתפרנס בכבוד. אולי במקום למחוק חובות על חשבון מי שנתן את ההלוואה כדאי פשוט לחנך את הציבור לא להיכנס לחובות?