אסם משקיעה 2 מ' ש' בקמפיין למרקי התיבול
אסם, מעלה בימים אלה קמפיין תדמיתי חדש למרקי התיבול, תחת הקונספט הקולינרי: "מרקי תיבול אסם - טעם שמחזיר אותי הביתה", בהשקעה של כ-2 מיליון שקל. הקמפיין ימשך כשלושה שבועות ויעלה בערוצים 2, 10 ו-24.
הקמפיין החדש מציג את יונתן, החי בניו יורק, טס עם חברתו היהודיה אמריקאית לארץ, על מנת להכיר לה את הוריו. המשפחה של יונתן יושבת סביב שולחן ארוחת ערב יום שישי, יחד עם הזוג הצעיר ובמרכז השולחן העמוס בכל טוב קדרת עוף מהבילה. יונתן נעמד, לוקח כוס יין ומקיש עליה, החברה, המתרגשת, מהנהנת בראשה בהתלהבות, כאילו היא כבר יודעת מה הוא הולך להגיד. יונתן מכחכח בגרונו, מסתכל על ג'סיקה במבט אוהב ולוקח את ידה בידו ואומר: הממ... אני וג'סיקה כבר הרבה זמן ביחד, ו... החלטתי שהקשר בינינו רציני מספיק, כדי ש... שג'סיקה תלמד מאמא להכין את העוף של יום שישי" - זו הדרך המחוספסת והמבוישת של יונתן להציע נישואין לג'סיקה. כולם מסתכלים עליו במבוכה ושנייה לאחר מכן בשמחה, מוחאים כפיים ומחבקים אחד את השני, תוך איחולי "מזל טוב", כאשר הקריין אומר ברקע: מרקי תיבול אסם. מעשירים כל תבשיל בטעם ביתי נפלא.
משרד הפרסום גיתם/BBDO, שהפיק את הקמיין מעוניין להעביר את המסר, כי אסם הינה חברה אשר מוצריה הינם חלק מההוויה הביתית והישראלית - מרקי התיבול המשתלבים כמעט בכל בישול, הם למעשה לב ליבו של הבישול הביתי.
ואנחנו מוכרחים לשאול - האם גם בפתח 2005 ההוויה הישראלית ביתית היא, כי הארוסה חייבת ללמוד לבשל. אולי ליונתן עצמו היה כדאי ללמוד את רזי הבישול? רק הצעה..2 מיליון שקל נראים לנו סכום קצת מוגזם להשקעה בשוביניזם.