אסם משקיעה 2 מ' ש' בקמפיין למרקי התיבול

הקמפיין, אותו הפיקו בגיתם/BBDO ימשך כ-3 שבועות בערוצים 2, 10 ו-24. האם בסופו תלמד החברה של יונתן להכין את 'העוף של יום שישי' או שאולי יונתן יעשה מאמץ וילמד לבדו (כן, גם גברים יכולים..) את רזי התיבול?
שרון שפורר |

אסם, מעלה בימים אלה קמפיין תדמיתי חדש למרקי התיבול, תחת הקונספט הקולינרי: "מרקי תיבול אסם - טעם שמחזיר אותי הביתה", בהשקעה של כ-2 מיליון שקל. הקמפיין ימשך כשלושה שבועות ויעלה בערוצים 2, 10 ו-24.

הקמפיין החדש מציג את יונתן, החי בניו יורק, טס עם חברתו היהודיה אמריקאית לארץ, על מנת להכיר לה את הוריו. המשפחה של יונתן יושבת סביב שולחן ארוחת ערב יום שישי, יחד עם הזוג הצעיר ובמרכז השולחן העמוס בכל טוב קדרת עוף מהבילה. יונתן נעמד, לוקח כוס יין ומקיש עליה, החברה, המתרגשת, מהנהנת בראשה בהתלהבות, כאילו היא כבר יודעת מה הוא הולך להגיד. יונתן מכחכח בגרונו, מסתכל על ג'סיקה במבט אוהב ולוקח את ידה בידו ואומר: הממ... אני וג'סיקה כבר הרבה זמן ביחד, ו... החלטתי שהקשר בינינו רציני מספיק, כדי ש... שג'סיקה תלמד מאמא להכין את העוף של יום שישי" - זו הדרך המחוספסת והמבוישת של יונתן להציע נישואין לג'סיקה. כולם מסתכלים עליו במבוכה ושנייה לאחר מכן בשמחה, מוחאים כפיים ומחבקים אחד את השני, תוך איחולי "מזל טוב", כאשר הקריין אומר ברקע: מרקי תיבול אסם. מעשירים כל תבשיל בטעם ביתי נפלא.

משרד הפרסום גיתם/BBDO, שהפיק את הקמיין מעוניין להעביר את המסר, כי אסם הינה חברה אשר מוצריה הינם חלק מההוויה הביתית והישראלית - מרקי התיבול המשתלבים כמעט בכל בישול, הם למעשה לב ליבו של הבישול הביתי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותלוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשות

יד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס

מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR

ליאור דנקנר |

מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.


יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט

2005 - ההתחלה הצנועה

שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.

2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת

מאזדה 3 (רשתות)מאזדה 3 (רשתות)

בעלי סוכנות רכב חשודים כי התחמקו מתשלום מס בסך עשרות מיליוני שקלים

צמד אחים מחדרה, שבבעלותם סוכנות רכב, נעצר ושוחרר בתנאים מגבילים בעקבות חשד כי הצהירו על מחירי רכב הנמוכים באופן משמעותי משוויים האמיתי, לכאורה מתוך כוונה לחמוק מתשלומי מס

הדס ברטל |

משה ועמית קלינגר, שני אחים, בעלי חברה ליבוא ומכירת רכבים פרטיים ומסחריים, נלקחו לחקירה בעקבות חשד כי הצהירו על מחירים לרכבים שהם נמוכים מהשווי האמיתי שלהם, זאת כדי להתחמק מתשלום מס למדינה על סך עשרות מיליוני שקלים, תוך חשד לביצוע עבירות על חוק איסור הלבנת הון.

בית משפט השלום בחיפה שחרר היום בתנאים מגבילים את האחים קלינגר, יבואני רכב ובעלי חברת "K M motors" שבחדרה, החשודים כי ייבאו לארץ רכבים מחו"ל, תוך הצהרה על מחירים כוזבים. החשדות עלו במסגרת חקירה שמנהלת רשות המסים בעניינם, באמצעות חקירות מכס ומע"מ חיפה והצפון בשיתוף עם בית המכס אילת. במסגרת החקירה עלה חשד לביצוע עבירות על פקודת המכס, מס קנייה, חוק מע"מ וחוק איסור הלבנת הון, בהיקפים המסתכמים בעשרות מיליוני שקלים.

אמש בוצעו חיפושים בביתם של החשודים ובעסק, ונתפסו מסמכים שונים. בתום החיפוש נלקחו החשודים לחקירה ראשונית במשרדי מכס ומע"מ חיפה והצפון. היום, כאמור, הורה בית המשפט על שחרורם בתנאים מגבילים וכעת החקירה נמשכת.