תקציב הפרסום לפעילות הדיגיטל של שירותי בריאות כללית יוצא למכרז
תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית בגזרת הדיגיטל יוצא למכרז - כך נודע לאייס.
תקציב הדיגיטל של הכללית מחולק בשנה האחרונה בין 2 משרדי אינטראקטיב: מקאן דיגיטל שמחזיק ברוב התקציב, ו-TWISTED שמטפל בעיקר בגזרת הקהילות החברתיות, הבלוגים והפייסבוק של קופת החולים.
בנוסף לשני אלו, חלק קטן מאוד של התקציב טופל גם על ידי Y&R אינטראקטיב בקמפיין עבור 'בית דרך חיים'.
על פי הערכות, יתמודדו במכרז החדש מקאן דיגיטל, TWISTED וגורני דיגיטל. Y&R אינטראקטיב עדיין שוקלים אם להתמודד. בשלב זה טרם ידוע האם בכללית מתכננים לעבוד עם 2 משרדים כפי שהתנהל התקציב ב-2010 או להעביר את התקציב לטיפולו הבלעדי של משרד פרסום יחיד.
בשנה האחרונה עמד התקציב של כללית על כ-2.4 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-3.9 מיליון שקלים על-פי יפעת בקרת פרסום.
משירותי בריאות כללית נמסר בתגובה לאייס, כי ""תחום הדיגיטל הוא ערוץ פרסום חשוב ומתפתח שהכללית מובילה בו בזירת הבריאות. המכרז נועד לבחור משרד מתמחה בתחום. הגשת המסמכים מסתיימת ב-23 בינואר".
מהמשרדים מקאן דיגיטל, TWISTED, גורני דיגיטל ו-Y&R אינטראקטיב, לא התקבלו תגובות עד למועד פרסום הידיעה.
- 5.טפר 25/01/2011 13:42הגב לתגובה זותנאי סף לא הגיוניים ועושה רושם שלכאורה תפורים מראש.
- 4.מה זה התנאי סף האלה?! 16/01/2011 20:22הגב לתגובה זומכרז תפור. תצאוגברים ותורידו קצת את התנאים.
- 3.16/01/2011 15:05הגב לתגובה זושמישהו יקרא את תנאי הסף להשתתפות במכרז! כמה חברות אינטראקטיב יעמדו בו כבר ! ברור שזה תפור מראש !
- 2.כאילו בכללית רצו כמה שפחות מתמודדים (ל"ת)המכרז הכי שושואיסטי בארץ 16/01/2011 14:49הגב לתגובה זו
- 1.יש מצב שהמכרז תפור למקאן, איריס בק תותחית (ל"ת)אחד שיודע 16/01/2011 14:45הגב לתגובה זו