פרסום ראשון

תקציב הפרסום לפעילות הדיגיטל של שירותי בריאות כללית יוצא למכרז

תקציב הכללית מטופל כעת על ידי מקאן דיגיטל ומשרד האינטראקטיב TWISTED. ב-2010 עמד התקציב על כ-4 מיליון שקלים במחירים ריאליים
משה בנימין | (5)

תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית בגזרת הדיגיטל יוצא למכרז - כך נודע לאייס.

תקציב הדיגיטל של הכללית מחולק בשנה האחרונה בין 2 משרדי אינטראקטיב: מקאן דיגיטל שמחזיק ברוב התקציב, ו-TWISTED שמטפל בעיקר בגזרת הקהילות החברתיות, הבלוגים והפייסבוק של קופת החולים.

בנוסף לשני אלו, חלק קטן מאוד של התקציב טופל גם על ידי Y&R אינטראקטיב בקמפיין עבור 'בית דרך חיים'.

על פי הערכות, יתמודדו במכרז החדש מקאן דיגיטל, TWISTED וגורני דיגיטל. Y&R אינטראקטיב עדיין שוקלים אם להתמודד. בשלב זה טרם ידוע האם בכללית מתכננים לעבוד עם 2 משרדים כפי שהתנהל התקציב ב-2010 או להעביר את התקציב לטיפולו הבלעדי של משרד פרסום יחיד.

בשנה האחרונה עמד התקציב של כללית על כ-2.4 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-3.9 מיליון שקלים על-פי יפעת בקרת פרסום.

משירותי בריאות כללית נמסר בתגובה לאייס, כי ""תחום הדיגיטל הוא ערוץ פרסום חשוב ומתפתח שהכללית מובילה בו בזירת הבריאות. המכרז נועד לבחור משרד מתמחה בתחום. הגשת המסמכים מסתיימת ב-23 בינואר".

מהמשרדים מקאן דיגיטל, TWISTED, גורני דיגיטל ו-Y&R אינטראקטיב, לא התקבלו תגובות עד למועד פרסום הידיעה.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    טפר 25/01/2011 13:42
    הגב לתגובה זו
    תנאי סף לא הגיוניים ועושה רושם שלכאורה תפורים מראש.
  • 4.
    מה זה התנאי סף האלה?! 16/01/2011 20:22
    הגב לתגובה זו
    מכרז תפור. תצאוגברים ותורידו קצת את התנאים.
  • 3.
    16/01/2011 15:05
    הגב לתגובה זו
    שמישהו יקרא את תנאי הסף להשתתפות במכרז! כמה חברות אינטראקטיב יעמדו בו כבר ! ברור שזה תפור מראש !
  • 2.
    כאילו בכללית רצו כמה שפחות מתמודדים (ל"ת)
    המכרז הכי שושואיסטי בארץ 16/01/2011 14:49
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יש מצב שהמכרז תפור למקאן, איריס בק תותחית (ל"ת)
    אחד שיודע 16/01/2011 14:45
    הגב לתגובה זו