מתפשטים בחיפה: "התושבים צריכים ללכת איך שבא להם בלי לדפוק חשבון לאף אחד"

רדיו חיפה הוא זה שעומד מאחורי קמפיין המתפשטים שהציף את העיר הצפונית. בנוסף עלו בחיפה עם קמפיין גרילה שמזכיר אחד לאחד את מה שעשתה בעבר סוכנות הקריאייטיב 'המיזבלה'
משה בנימין |

בשבועות האחרונים כיסה את כל חיפה קמפיין שביקש לעשות גלים שקורא לתושבי העיר "להתפשט". הקמפיין שהעומדים מאחוריו היו אנונימיים הגיע לסיומו אז נחשף כי רדיו חיפה המקומי הוא זה שאחראי לו. הקמפיין בהיקף של 150 אלף שקל נועד לקדם אירוע הפנינג בשם "מתפשטים" שיתקיים ב- 6.8.10 בקמפוס הנמל בחיפה.

במסגרת הקמפיין משרד הפרסום החיפאי 'שפי' ביצע מספר פעילויות גרילה ברחבי חיפה, דוגמת פיזור 7000 קולבים ביום שני האחרון בצמתים וברחובות ראשיים בעיר, שהודבקו אליהם מדבקות עם הכיתוב "מתפשטים".

מי שזוכר דבר או שניים מפעילויות שיווק גרילה לא צריך לחשוב הרבה כדי להבין שקמפיין הקולבים דומה באופן חשוד משהו למהלך שעשתה סוכנות הקריאייטיב התל אביבית 'מיזבלה' להשקת הבושם של כריסטינה אגילרה לפני מספר שנים.

ארז יעקבי, מנהל התוכניות ברדיו חיפה מסר: "נמאס לנו להיות עם בגדים בחום הכבד והזיעה, החלטנו שהתושבים צריכים ללכת איך שבא להם בלי לדפוק חשבון לאף אחד. חיפה מורידה את הבגדים ותאמינו לנו שהיא נראית מצוין גם כשהיא מתפשטת".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה