נתוני שבא לחודש מאי מצביעים על זינוק חד בצריכה לאחר סיום מבצע “שאגת הארי”: ההוצאות בכרטיסי חיוב הגיעו ל-52.4 מיליארד שקל, הרכישות בבתי העסק שברו שיא, וגם משיכות המזומן מהכספומטים חצו את רף ה-6 מיליארד שקל - הנתון הגבוה ביותר מאז אוגוסט 2023
הטילים האיראניים השאירו את הישראלים בבית במהלך הסופ"ש, אך כשהם יצאו - הם יצאו להצטייד בסופרים - בעוד ההוצאה הכוללת של הצביור באשראי ירדה ב-11.9% בסוף השבוע לעומת הסופ"ש הקודם, ההוצאה ברשתות המזון זינקה ב-55.3%
חברת תשתיות התשלומים סיימה את הרבעון הראשון עם גידול של 3.8% בהכנסות, לצד ירידה של 9.7% ברווח התפעולי עקב השקעות, ירידה בהכנסות ממימון, וירידה דו ספרתית ברווח הנקי לעומת התקופה המקבילה
התייקרות המחירים וחג הפסח החלו לתת אותותיהם בהוצאות הישראלים בכרטיסי אשראי; במהלך החודש החולף, נרשם זינוק של 14.3% בהיקף ההוצאות בעסקאות אונליין שהגיעו לשיא חדש של 28 מיליארד
שקל
הכנסות המימון נטו של החברה לרבעון 4 של 2024 הסתכמו בכ-4.1 מיליון שקל לעומת כ-3.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד; אושרה חלוקת דיבידנד בגובה של 30 מיליון שקל
האקרים איראנים מגבירים את הלחץ על ישראל עם מתקפות סייבר מתוחכמות, הכוללות פריצה למערכות ביטוח, תשלומים, ודיוג אישים בכירים, במטרה לגנוב מידע רגיש, לערער את הביטחון ולגייס ישראלים לפעילות עוינת
בצל המלחמה הערים המפונות בצפון, שלומי וקריית שמונה, חוו את הירידה הדרמטית ביותר בהוצאות בכרטיסי אשראי במהלך חודש אוקטובר; מנגד, בערי הדרום שנפגעו בשנה שעברה חלה התאוששות
תקופת החגים שחלה השנה באוקטובר גררה גם ירידה בהוצאות: הישראלים הוציאו 40 מיליארד שקל, פחות מהחודש הקודם, אבל 22% יותר מאוקטובר אשתקד, אז החלה המלחמה. עלייה ברכישה באונליין