כרמית: ההפסד הצטמצם וההכנסות גדלו ב-21% ברבעון

חזי שטרנליכט |

חברת כרמית סיימה את הרבעון השני של השנה בהפסד של 1 מיליון שקל, מדובר בקיטון של 61.4% לעומת הפסד של 2.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. במחצית הראשונה של השנה רשמה החברה הפסד של 0.884 מיליון שקל, קיטון של 63.8% לעומת הפסד של 2.4 מיליון שקל אשתקד.

הכנסותיה של כרמית ברבעון השני של השנה הסתכמו ב-20.4 מיליון שקל, גידול של 21.0% לעומת הכנסות של 16.9 מיליון שקל ברבעון המקביל. סך הכנסותיה של החברה במחצית הראשונה של השנה הסתכמו ב-42.1 מיליון שקל, לעומת הכנסות של 40.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנת 2004, עליה של 4.3%.

חברת כרמית דיווחה על גידול ברווח גולמי הגולמי הרבעוני אשר הסתכם ב 4.3 מיליון שקל, זו עלייה של 82.4% לעומת רווח גולמי של 2.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד התפעולי של החברה קטן ברבעון השני בשיעור של 79.9% לסך של 625 אלף שקל, לעומת הפסד תפעולי של 3.1 מיליון שקל ברבעון המקביל. ההון העצמי של החברה ליום ה-30 ביוני 2005 הסתכם ב-19 מיליון שקל.

החברה עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בנות - בפיתוח, יצור, שיווק ויבוא מוצרי מתיקה לשוק המקומי וליצוא. הפעילות בשנת 2003 התמקדה בשני אתרים: אתר ראשל"צ-(האתר המרכזי של החברה) הכולל מפעל ליצור ממתקים, מרכז הפצה ומשרדי הנהלת החברה, ואתר תרדיון-מפעל לייצור מוצרי דרז'ה ומרכז לוגיסטי לאזור הצפון.

לחברה ניתנה הזכות הבלעדית לשיווק והפצת מוצרי חברת CADBURY בישראל, שהינה יצרנית הממתקים מהגדולות בעולם, מוצרי CADBURY כוללים מותגים בינלאומיים ידועים ביניהם ניתן למנות: חפיסות שוקולד,חטיפים ועוד, והם ישולבו במגוון המוצרים הקיימים של כרמית.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה