ההימור הצליח: רייטינג של 40.9% לסטלה ארוטאה

ברייק הזהב שהחליטו לרכוש במבשלות ישראל השתלם מבחינת הרייטינג הגבוה שהושג. הרחובות היו ריקים כשהוחלט לבחור בסעדו על פני קירקלין וביטון. 1.2 מיליון צופים לברייק אחד
חזי שטרנליכט |

ההימור הצליח. אתמול החליטו במבשלות ישראל, ב"דקה התשעים", לנצל הזדמנות פרסומית במהלך מהיר מאוד. סטלה ארטואה, בירת הפרמיום הבלגית שהם משווקים, פורסמה בפרסומת אחת בלבד במה שהוגדר כ"ברייק הזהב". הפסקת הפרסומות לפני ההכרזה על המנצח בעונה השלישית של כוכב נולד.

הבוקר נראה שההימור שהחליטו לבצע במבשלות ישראל השתלם, הרייטינג שהושג עמד על 40.9%. הרחובות היו ריקים כשהוחלט לבחור בסעדו על פני קירקלין וביטון, כאשר לא פחות מ-1.2 מיליון צופים פנו להביט במקלטי הטלויזיה.

אמיר יפרח מנהל השיווק של מבשלות בירה ישראל: " העיתוי של גמר 'כוכב נולד' עם ההשקה שלנו את הבירה סטלה ארטואה, יצר לנו הזדמנות מצוינת לחשוף את המותג לקהל רחב בצורה ייחודית, כמו שרק סטלה ארטואה יכולה. אנו שבעי רצון מנתוני הצפיה, ושמחים שהתאפשר לנו לחשוף מספר ענק של צופים לקונספט הייחודי והמתוחכם של סטלה ארטואה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה