קמפיין מפלגת נעם
צילום: יחסי ציבור

אחרי שזכתה להכרה וביקורת: נעם משיקה "אולפן בחירות"

המפלגה משיקה הערב את "נעם TV" שצפוי ליצור התנגדות וביקורת בשמאל וגם בימין, בעקבות הקמפיין הפרובוקטיבי והאנטי להט"בי שהיא מציגה
אלכסנדר כץ | (6)
אמנם הליכוד ובנימין נתניהו החליטו לוותר במערכת הבחירות הנוכחית על אולפן הבחירות שייסדו בהצלחה בקמפיין הקודם לפני פחות מחצי שנה, אבל מפלגה אחרת מאמצת כנראה את המודל הזה. מפלגת נעם, שמציגה קו ימני קיצוני ואנטי-להט"בי, משיקה הערב (יום ה') אולפן בחירות בשידור חי בשם "נעם TV", שישודר ברשתות החברתיות ובאתר המפלגה.   השידור אמור לכלול ראיונות עם אנשי המפלגה, שיחות עם מאזינים ושאלות מגולשים.     במרכז הקמפיין של המפלגה, עומד המשפט "אבא ואמא = משפחה", כחלק מהניסיון להציג את הלהט"ב כאורח חיים לא לגיטימי. מסרים נוספים בקמפיין היו "שהנכד שלי יישאר יהודי - ישראל בוחרת להיות נורמלית"; "שהבן שלי יתחתן עם אשה"; "גאווה וקניית ילדים או שהבן שלי יתחתן עם אשה", ועוד ברוח זו.   המפלגה הציבה שלטי חוצות בנתיבי איילון, שזכו לביקורת אבל גם קנו לה שם והכרה בציבור, הרבה מעבר לגודלה הפוליטי האמיתי. חלק מחברות שילוט החוצות סירבו להעלות את הקמפיין על שלטיהם, ובדיונים שהגיעו עד לעליון, ניצחה המפלגה והמפלגות חויבו לפרסם את הקמפיינים של נעם. אתמול השיקה המפלגה "עיתון" שהוא למעשה שער של מה שנראה ונחזה לידיעות אחרונות, עם כותרות פרובוקטיביות.    מנעם נמסר: "בנעם TV אנו נביא באופן ישיר ובלתי אמצעי לציבור את הדברי המפלגה, את דברי המתמודדים.נציג באולפן דברים שצריכים להדאיג כל אזרח במדינה מחד, ומנגד נביא גם את התקוה והפתרונות. כולם מוזמנים. יהיה מעניין."  

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    איש אחד 30/08/2019 04:00
    הגב לתגובה זו
    זו תהיה הפתעת הבחירות. הרבה יותר מאחוז החסימה. חבל שהציגו רק תשע מועמדים.
  • 4.
    נריה 19/08/2019 08:13
    הגב לתגובה זו
    אם תצא בגלוי נגד מעשי השחיתות של מושחתיהר ורעיתו העברינית המורשעת שרה.
  • 3.
    תודה על הכתבה! נראה שהם רציניים. שווה בדיקה (ל"ת)
    רובי 16/08/2019 00:47
    הגב לתגובה זו
  • אחד העם 17/08/2019 22:40
    הגב לתגובה זו
    אצביע להם.
  • 2.
    העוז והענווה 15/08/2019 22:48
    הגב לתגובה זו
    סוף סוף קול שפוי במציאות ההזוייה המשוכתבת והמשובשת שמלעיטים אותנו בה מהגן ועד לאקדמיה בכל תוכנית ראליטי בכל קשקוש תיקשורתי. הגיע הזמן לשמוע קול נורמלי. משפחה זה אבא ואמא. והקרן לישראל חדשה היא אוייב מחופש
  • 1.
    העוז והענווה 15/08/2019 22:48
    הגב לתגובה זו
    סוף סוף קול שפוי במציאות ההזוייה המשוכתבת והמשובשת שמלעיטים אותנו בה מהגן ועד לאקדמיה בכל תוכנית ראליטי בכל קשקוש תיקשורתי. הגיע הזמן לשמוע קול נורמלי. משפחה זה אבא ואמא. והקרן לישראל חדשה היא אוייב מחופש
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.