קמפיין מפלגת נעם
צילום: יחסי ציבור

אחרי שזכתה להכרה וביקורת: נעם משיקה "אולפן בחירות"

המפלגה משיקה הערב את "נעם TV" שצפוי ליצור התנגדות וביקורת בשמאל וגם בימין, בעקבות הקמפיין הפרובוקטיבי והאנטי להט"בי שהיא מציגה
אלכסנדר כץ | (6)
אמנם הליכוד ובנימין נתניהו החליטו לוותר במערכת הבחירות הנוכחית על אולפן הבחירות שייסדו בהצלחה בקמפיין הקודם לפני פחות מחצי שנה, אבל מפלגה אחרת מאמצת כנראה את המודל הזה. מפלגת נעם, שמציגה קו ימני קיצוני ואנטי-להט"בי, משיקה הערב (יום ה') אולפן בחירות בשידור חי בשם "נעם TV", שישודר ברשתות החברתיות ובאתר המפלגה.   השידור אמור לכלול ראיונות עם אנשי המפלגה, שיחות עם מאזינים ושאלות מגולשים.     במרכז הקמפיין של המפלגה, עומד המשפט "אבא ואמא = משפחה", כחלק מהניסיון להציג את הלהט"ב כאורח חיים לא לגיטימי. מסרים נוספים בקמפיין היו "שהנכד שלי יישאר יהודי - ישראל בוחרת להיות נורמלית"; "שהבן שלי יתחתן עם אשה"; "גאווה וקניית ילדים או שהבן שלי יתחתן עם אשה", ועוד ברוח זו.   המפלגה הציבה שלטי חוצות בנתיבי איילון, שזכו לביקורת אבל גם קנו לה שם והכרה בציבור, הרבה מעבר לגודלה הפוליטי האמיתי. חלק מחברות שילוט החוצות סירבו להעלות את הקמפיין על שלטיהם, ובדיונים שהגיעו עד לעליון, ניצחה המפלגה והמפלגות חויבו לפרסם את הקמפיינים של נעם. אתמול השיקה המפלגה "עיתון" שהוא למעשה שער של מה שנראה ונחזה לידיעות אחרונות, עם כותרות פרובוקטיביות.    מנעם נמסר: "בנעם TV אנו נביא באופן ישיר ובלתי אמצעי לציבור את הדברי המפלגה, את דברי המתמודדים.נציג באולפן דברים שצריכים להדאיג כל אזרח במדינה מחד, ומנגד נביא גם את התקוה והפתרונות. כולם מוזמנים. יהיה מעניין."  

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    איש אחד 30/08/2019 04:00
    הגב לתגובה זו
    זו תהיה הפתעת הבחירות. הרבה יותר מאחוז החסימה. חבל שהציגו רק תשע מועמדים.
  • 4.
    נריה 19/08/2019 08:13
    הגב לתגובה זו
    אם תצא בגלוי נגד מעשי השחיתות של מושחתיהר ורעיתו העברינית המורשעת שרה.
  • 3.
    תודה על הכתבה! נראה שהם רציניים. שווה בדיקה (ל"ת)
    רובי 16/08/2019 00:47
    הגב לתגובה זו
  • אחד העם 17/08/2019 22:40
    הגב לתגובה זו
    אצביע להם.
  • 2.
    העוז והענווה 15/08/2019 22:48
    הגב לתגובה זו
    סוף סוף קול שפוי במציאות ההזוייה המשוכתבת והמשובשת שמלעיטים אותנו בה מהגן ועד לאקדמיה בכל תוכנית ראליטי בכל קשקוש תיקשורתי. הגיע הזמן לשמוע קול נורמלי. משפחה זה אבא ואמא. והקרן לישראל חדשה היא אוייב מחופש
  • 1.
    העוז והענווה 15/08/2019 22:48
    הגב לתגובה זו
    סוף סוף קול שפוי במציאות ההזוייה המשוכתבת והמשובשת שמלעיטים אותנו בה מהגן ועד לאקדמיה בכל תוכנית ראליטי בכל קשקוש תיקשורתי. הגיע הזמן לשמוע קול נורמלי. משפחה זה אבא ואמא. והקרן לישראל חדשה היא אוייב מחופש
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״