אחרי שזכתה להכרה וביקורת: נעם משיקה "אולפן בחירות"
במרכז הקמפיין של המפלגה, עומד המשפט "אבא ואמא = משפחה", כחלק מהניסיון להציג את הלהט"ב כאורח חיים לא לגיטימי. מסרים נוספים בקמפיין היו "שהנכד שלי יישאר יהודי - ישראל בוחרת להיות נורמלית"; "שהבן שלי יתחתן עם אשה"; "גאווה וקניית ילדים או שהבן שלי יתחתן עם אשה", ועוד ברוח זו. המפלגה הציבה שלטי חוצות בנתיבי איילון, שזכו לביקורת אבל גם קנו לה שם והכרה בציבור, הרבה מעבר לגודלה הפוליטי האמיתי. חלק מחברות שילוט החוצות סירבו להעלות את הקמפיין על שלטיהם, ובדיונים שהגיעו עד לעליון, ניצחה המפלגה והמפלגות חויבו לפרסם את הקמפיינים של נעם. אתמול השיקה המפלגה "עיתון" שהוא למעשה שער של מה שנראה ונחזה לידיעות אחרונות, עם כותרות פרובוקטיביות.הצטרפו לשידור החי של נעםTV! https://t.co/YHivM1QXdv
— מפלגת נעם (@noamparty) 15 באוגוסט 2019
מנעם נמסר: "בנעם TV אנו נביא באופן ישיר ובלתי אמצעי לציבור את הדברי המפלגה, את דברי המתמודדים.נציג באולפן דברים שצריכים להדאיג כל אזרח במדינה מחד, ומנגד נביא גם את התקוה והפתרונות. כולם מוזמנים. יהיה מעניין."
- 5.איש אחד 30/08/2019 04:00הגב לתגובה זוזו תהיה הפתעת הבחירות. הרבה יותר מאחוז החסימה. חבל שהציגו רק תשע מועמדים.
- 4.נריה 19/08/2019 08:13הגב לתגובה זואם תצא בגלוי נגד מעשי השחיתות של מושחתיהר ורעיתו העברינית המורשעת שרה.
- 3.תודה על הכתבה! נראה שהם רציניים. שווה בדיקה (ל"ת)רובי 16/08/2019 00:47הגב לתגובה זו
- אחד העם 17/08/2019 22:40הגב לתגובה זואצביע להם.
- 2.העוז והענווה 15/08/2019 22:48הגב לתגובה זוסוף סוף קול שפוי במציאות ההזוייה המשוכתבת והמשובשת שמלעיטים אותנו בה מהגן ועד לאקדמיה בכל תוכנית ראליטי בכל קשקוש תיקשורתי. הגיע הזמן לשמוע קול נורמלי. משפחה זה אבא ואמא. והקרן לישראל חדשה היא אוייב מחופש
- 1.העוז והענווה 15/08/2019 22:48הגב לתגובה זוסוף סוף קול שפוי במציאות ההזוייה המשוכתבת והמשובשת שמלעיטים אותנו בה מהגן ועד לאקדמיה בכל תוכנית ראליטי בכל קשקוש תיקשורתי. הגיע הזמן לשמוע קול נורמלי. משפחה זה אבא ואמא. והקרן לישראל חדשה היא אוייב מחופש
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
