רשת
צילום: אלכסנדר כץ

בחזרה לעתיד: פורמט חדש של 'רשת' יוצג כבר במיפ הקרוב

הפיילוט לדוקו-ריאליטי הצליח ורשת וארצה הפקות יוצאות לעונה 1 בתכנית המאפשר לזוגות "לדלג" לעתיד כדי להתמודד עם ההווה שלהם. היום יוצג הפורמט בכנס בת"א, ואנדמול תציג אותו כבר במיפ הקרוב
אלכסנדר כץ | (5)

הזכיינית רשת וחברת ארצה הפקות פיתחו פורמט חדש שאמור לגרום לנו הצופים להתעמת לכאורה בעתיד, עם הבעיות שלנו בהווה - כך נודע לאייס. השם הזמני של הדוקו-ריאליטי הוא 'קפיצה למחר', וגם תאריך עלייה לאוויר עדיין לא קיים. 

'קפיצה למחר' תאפשר לזוגות של אנשים צעירים בעלי קשר משמעותי, כגון זוגות, אחים וחברים טובים, שניצבים בפני צמתים ודילמות, אישיות ומשותפות - דילוג חוויתי אל העתיד, על מנת להתמודד ולהתעמת עם המקומות בהם הם תקועים בהווה, מתוך כוונה לאפשר להם זווית ראייה רחבה יותר ותובנות לגבי האופן בו עליהם לפעול בחייהם. 

הדילוג הזה ייעשה באמצעות 3 קפיצות איפור קבועות על ציר הזמן, לדוגמא אם הם בני 30 - אל שנות ה-50,  ה-70 וה-90 שלהם. כל קפיצה היא בעלת כותרת מסוימת ובה יזכו להצצה אל תמונת העתיד שלהם, ויוכלו לבחור לפעול אחרת בהווה, על מנת להשפיע על תמונת העתיד המשתקפת להם, אם ימשיכו לפעול באופן בו הם פועלים בהווה. 

יוצרי הפורמט הם טל הררי, סיגל שביט (שגם תערוך) וברק בכור (שגם יביים), שגם עורכת את התכנית. לאחרונה צולם פיילוט ובזכיינית היו מאד מרוצים ממנו והזמינו עונה. על ההפצה בעולם אחראית אנדמול שיין, והוא יוצג כבר ביריד מיפ הקרוב בקאן, בעוד כחודש. בארץ יוצג הפורמט כבר היום (יום ב') אחר הצהריים, בכנס הפורמטים שיקיים מכון הייצוא בתל אביב. 

ברשת אישרו את הפרטים.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    פאפא 20/09/2016 15:31
    הגב לתגובה זו
    אם ניקח בחשבון שיש מחר אז שווה להמנע מטעויות שיכולות לעלות לנו, בעתיד שלנו. עלו והצליחו!
  • נדב 21/09/2016 19:22
    הגב לתגובה זו
    אני מהמערכת אם יש לך המלצה לזוג רלוונטי [email protected]
  • 3.
    קלאסה אמיתית בקזחסטן ואלבניה מחכים בקוצר רוח אבל לא בהוליווד (ל"ת)
    מיפ 20/09/2016 11:49
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אמיר 19/09/2016 16:40
    הגב לתגובה זו
    נשארו כרטיסים אחרונים לארוע
  • 1.
    צופה פני עתיד 19/09/2016 16:29
    הגב לתגובה זו
    תחסכו את הכסף ותשקיעו במשהו מעניין באמת.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.