קבוצת הדיה זכתה במכרז המדיה הדיגיטלית של מכבי שירותי בריאות

במסגרת הפעילות תהייה אחראית הדיה על ניהול המדיה ומכירת זמן האוויר. בפעילות הכוללת ובניית התשתית הדיגיטאלית הושקעו כ-4 מיליון שקלים
משה בנימין |

קבוצת הדיה זכתה במכרז לניהול המדיה הדיגיטאלית ומכירת זמן אוויר של קופת החולים מכבי שירותי בריאות. בחברה מדווחים כי בפעילות הכוללת ובניית התשתית הדיגיטאלית הושקעו כ-4 מיליון שקל.

במסגרת הפעילות, סניפי מכבי ומכבי פארם אובזרו בלמעלה מ-500 מסכים ברחבי הארץ שיציגו מגוון רחב של תכנים בעלי אופי שיווקי ופרסומי. התכנים יכללו בין השאר, תכנים של קופת חולים מכבי ותכנים בעלי אופי בריאותי המעניקים ערך מוסף לקהל הלקוחות הפוקד את סניפי מכבי. בין הנושאים שיוצגו יהיו: עידוד תזונה נכונה, שיפור כושר גופני, טיפולים ייחודיים, Life Style, קוסמטיקה, ויטמינים ותוספי תזונה, המלצות הקשורות בבריאות הגוף והנפש בארץ ובחו"ל וכד'.

לדברי עופר גל יו"ר ובעלים של קבוצת הדיה, "הזכייה במכרז הפרסום במכבי שירותי בריאות הינה פריצת דרך נוספת של הדיה בתחום המדיה הקמעונאית. כחברה החדשנית בתחום פעילות בנקודות המכירה ניצור חווית שהייה ותקשורת עם לקוחות הקופה".

עוד מוסיף גל כי, "אין ספק שהעבודה עם מכבי שירותי בריאות היא שילוב מנצח. מדובר בפלטפורמה אדירה, עם קהל מבוטחים איכותי ראויה ואני צופה ששיתוף הפעולה יתחזק ויתפתח לכיוונים נוספים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה