'יהושע' זכה בתקציב הפרסום המאוחד של אופרייט ליס: מוערך ב-5 מיליון שקלים
תקציב הפרסום של חברת הליסינג 'אופרייט ליס' בהיקף של כ-5 מיליון שקלים יטופל במלואו על ידי משרד הפרסום יהושע TBWA. עד היום פעילות הפרסום של זרוע הליסינג טופלה על ידי יהושע TBWA אולם פעילות מכירת הרכב טופלה במשרד הפרסום אקסיומה. יהושע זכה בתקציב המאוחד לאחר התמודדות במכרז בו נטלו חלק 4 משרדים.
רן גנץ מנכל אופרייט ליס מסר כי "לאור התחזקות אופרייט ליס, מצאנו לנכון לאחד את הפעילות התקשורתית של זרוע הליסינג וזרוע המכירות ולרכז את הכל בידי משרד אחד. אנחנו מאמינים שיחד עם יהושע TBWA נוכל לקחת את המותג עוד צעד קדימה ולהמשיך את מגמת הצמיחה".
יהושע TBWA החוגג 15 שנים להיווסדו, סיים את 2012 כשהוא ממוקם בין 5 המשרדים הגדולים בישראל. בין לקוחותיו נמנים בנק דיסקונט, מקדולנדס, טרה, טויוטה, ווינר, מכבי שרותי בריאות, מגדל ועוד. בשנה האחרונה גייס המשרד את תקציבי נביעות, קבוצת קניוני עופר (מליסרון), קבוצת חג'ג' וה.שטרן.
אופרייט ליס פעילה בתחום הליסינג החל משנת 1969. לחברה פריסה ארצית של 70 מוקדי שירות ותמיכה הזמינים 24 שעות ביממה ו-7 ימים בשבוע. צי הרכבים של החברה מונה כ-10 אלפים מכוניות.
- 9.יהושוע זכה. אופרייט ליס הפסידה. (ל"ת)אחד שמבין 18/02/2013 18:07הגב לתגובה זו
- 8.ברכץ ממשיך להפציץ! (ל"ת)חיים 18/02/2013 12:43הגב לתגובה זו
- 7.שיחקו אותה שם ביהושע! (ל"ת)עומר 18/02/2013 12:32הגב לתגובה זו
- 6.משרד של פוליטיקאים (ל"ת)גדי 18/02/2013 10:00הגב לתגובה זו
- 5.משה 18/02/2013 07:49הגב לתגובה זוברכץ המלך! שיחקת אותה!
- 4.מכיר את התעשייה 17/02/2013 22:13הגב לתגובה זואין רוח צוות כמו של האנשים שלקחו את המכרז הזה בכל התעשייה! הקנאים-ימשיכו לקנא. המקצוענים ימשיכו לנצח.
- 3.פרצוף של נוכל (ל"ת)יפית 17/02/2013 18:46הגב לתגובה זו
- 2.אחת שיודעת 17/02/2013 18:37הגב לתגובה זועבודת צוות מדהימה ואנשים תותחים זה המתכון. כל הכבוד!!!!
- 1.אחד העם 17/02/2013 17:10הגב לתגובה זואין ספק שאופרייט בחרו בחירה של מנצחים במשרד של תותחי על.