כשיהושע פגש את שמלצר: תקציב הפרסום של שלמה sixt עובר מ-GPS ליהושע TBWA
תקציב הפרסום של קבוצת שלמה sixt, בהיקף שנתי מוערך של כ-10 מיליון ש"ח, יעבור ממשרד הפרסום ארועטי-ברמן GPS ליהושע TBWA. ההחלטה לבחור ביהושע התקבלה בימים האחרונים, זאת לאחר שהתמודדו שני משרדים נוספים בסדר גודל דומה ליהושע.
שלמה sixt, חברה להשכרת רכב, ליסינג ומכירת רכב בעלת 27 סניפים ברחבי הארץ מוחזקת על ידי שלמה שמלצר. 'קבוצת שלמה' היא גם היבואנית לישראל של מותג הרכב אופל שתקציב הפרסום שלו מטוםל בגיתם BBDO. יוזכר כי יהושע TBWA מטפל מיום הקמתו בתקציב הפרסום של טויוטה - עובדה שלא מנעה מקבוצת שמלצר להעביר לידיו את תקציב חברת השכרת הרכב והליסינג.
עבור רמי יהושע ויהושע TBWA החבירה לקבוצת שלמה עשויה לטמון בחובה רווחים עתידיים. פעילותו של שלמה שמלצר חוצת מגזרים וכוללת כלי רכב, אנרגיה, תקשורת, נמלים וספנות, לוגיסטיקה, ביטוח ונדל"ן. עם זאת, פרט לשלמה sixt אחזקותיו של שמלצר 'אפקון', 'תדיראן טלקום', 'מספנות ישראל' ועוד, אינם מותגים מסחריים שפועלים מול הקהל הרחב ומטבע הדברים אינם מקצים תקציבים להשקעה בפרסום.
- 5.רב"ט 13/06/2012 00:55הגב לתגובה זוהוא זה שפרסם את הכרזה המכוערת ביום הזיכרון לחללי צה"ל ובה רשם את המילים "כשמשתמט מרכין את הראש בצפירה, זה מבושה", האמנם? אם הצבא בחר לשחרר מישהו כי הוא בסכנת התאבדות (ממנה מתים בשנה כ40 חיילים, זה יותר משלושה בחודש!) אז אנחנו צריכים לקחת את הנפש העדינה הזאת ולמחוץ אותה על גבי דפי "הארץ"? חבל שאנשים מקסימים כמו שלמה שמלצר יצטרכו לבוא במגע עם אכזר שכזה.
- 4.שמידן 02/05/2012 10:42הגב לתגובה זויש לך מספיק כסף לזה
- 3.מישהו שמבין 01/05/2012 22:50הגב לתגובה זויהושע חוזרים לגל המטורף שהיו עליו לפני שנתיים שלוש כל הכבוד לכם
- 2.(ל"ת)הלך על GPS 01/05/2012 18:30הגב לתגובה זו
- GPS זה משרד פרסום? (ל"ת)מוקי D 02/05/2012 10:33הגב לתגובה זו
- 1.יש דיבור טוב על יהושע בזמן האחרון (ל"ת)סחתיין 01/05/2012 13:32הגב לתגובה זו
- בלידן תירגע (ל"ת)פומפיה 01/05/2012 14:41הגב לתגובה זו