עדכונים מאתר 2012 CLIO: שלמור אבנון עמיחי עם מדליית ארד ב-FILM

הזכייה היא עבור סרטון ה'מסעדה' לארגון אקים. בשנה שעברה חזרו גיתם BBDO, באומן בר ריבנאי ושלמור אבנון עמיחי עם ברונזה מתחרות הקליו
משה בנימין | (4)

תוצאות ראשונות (וייתכן שסופיות) מתחרות הפרסום הניו יורקית CLIO מלמדות על זכייה של משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R במדליית הארד.

לעמוד הזכייה של שלמור באתר קליו

פרס הארד המכובד בו זכה שלמור אבנון עמיחי הוא בעבור הסרטון לעמותת אקים - 'מסעדה', אשר נעשה למטרת קידום שילובם בקהילה של בעלי פיגור שכלי. בקמפיין מוצג שחקן בעל פיגור שכלי שעובד במסעדה וזוכה לגערות מהשף הראשי, במקביל לעובדים נוספים, ובאופן מפתיע נהנה מכך. התובנה מאחורי הסרטון נועדה להציג את מידת רצונם של בעלי פיגור שכלי להשתלב באופן מלא בקהילה ולזכות ליחס זהה מהסביבה.

קרדיטים חברת הפקה : OG, מנהל קריאייטיב ראשי : צור גולן, סמנכ"ל קריאייטיב : עמית גל, מנהל קריאייטיב : פול פשקובסקי, ארט : ארבל ברמן, קופירייטרית : אורית בר-ניב, מנהל לקוח : דניאל מאירוביץ', מפיקה : סיגל נוגסי.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אמיר 01/05/2012 10:39
    הגב לתגובה זו
    אז שנה שעברה הם חזרו עם ברונזה והשנה עם ארד?
  • 3.
    הושמטה 30/04/2012 23:06
    הגב לתגובה זו
    גיל לבנון
  • 2.
    עמית 30/04/2012 22:06
    הגב לתגובה זו
    תיקון חשוב: הבימוי הנקי והמדויק שייך לגיל לבנון
  • 1.
    יותם 30/04/2012 20:08
    הגב לתגובה זו
    באמת סרט ראוי לפרס