עדכונים מאתר 2012 CLIO: שלמור אבנון עמיחי עם מדליית ארד ב-FILM
תוצאות ראשונות (וייתכן שסופיות) מתחרות הפרסום הניו יורקית CLIO מלמדות על זכייה של משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R במדליית הארד.
פרס הארד המכובד בו זכה שלמור אבנון עמיחי הוא בעבור הסרטון לעמותת אקים - 'מסעדה', אשר נעשה למטרת קידום שילובם בקהילה של בעלי פיגור שכלי. בקמפיין מוצג שחקן בעל פיגור שכלי שעובד במסעדה וזוכה לגערות מהשף הראשי, במקביל לעובדים נוספים, ובאופן מפתיע נהנה מכך. התובנה מאחורי הסרטון נועדה להציג את מידת רצונם של בעלי פיגור שכלי להשתלב באופן מלא בקהילה ולזכות ליחס זהה מהסביבה.
קרדיטים חברת הפקה : OG, מנהל קריאייטיב ראשי : צור גולן, סמנכ"ל קריאייטיב : עמית גל, מנהל קריאייטיב : פול פשקובסקי, ארט : ארבל ברמן, קופירייטרית : אורית בר-ניב, מנהל לקוח : דניאל מאירוביץ', מפיקה : סיגל נוגסי.
- 4.אמיר 01/05/2012 10:39הגב לתגובה זואז שנה שעברה הם חזרו עם ברונזה והשנה עם ארד?
- 3.הושמטה 30/04/2012 23:06הגב לתגובה זוגיל לבנון
- 2.עמית 30/04/2012 22:06הגב לתגובה זותיקון חשוב: הבימוי הנקי והמדויק שייך לגיל לבנון
- 1.יותם 30/04/2012 20:08הגב לתגובה זובאמת סרט ראוי לפרס