לאחר שהביכה את מכבי חיפה: כמה שווה סגל הפועל כפר סבא?
גביע המדינה סיפק לנו אמש (ראשון) עוד מותחן אדיר, בו הפועל כפר סבא משכה את אלופת המדינה מכבי חיפה להארכה בתום 90 דקות בה השוותה הקבוצה מתחתית הליגה הלאומית את התוצאה ל-3:3. לבסוף התשישות הכריעה ומכבי חיפה ניצחה את המשחק בתוצאה 6:3 ועלתה לשמינית הגמר.
הירוקים מהמקום האחרון בליגה השנייה בטיבה בארץ עשו חיים קשים לירוקים מהכרמל לאורך כל המשחק, למרות שברמה התקציבית הפערים פשוט אדירים. כדי לשים את העניינים בפרספקטיבה, שווי כלל סגל השחקנים של הפועל כפר סבא, שמורכב מלא פחות מ-38 כאלו, עומד על 2.6 מיליון אירו. לעומת זאת, השחקן היקר ביותר בסגל חיפה, גדי קינדה (שאף כבש אתמול), מחזיק בשווי שוק של 4 מיליון אירו לבדו.
קינדה אמש (צילום: מכבי חיפה האתר הרשמי)
השחקנים עם השווי הגבוה ביותר בקבוצה מהלאומית הם החלוץ הניגרי בנג'מין קוקו והקשר ההתקפי הצעיר שקד נבון, כששווים של שני השחקנים מוערך ב-175 אלף אירו כל אחד.
- גמר גביע המדינה: המאצ' אפ בין ברדה לקוז'וך יגדיר את העונה שלהם
- שמינית גמר על הפרק: מה שווי הקבוצות מהלאומית לעומת הגדולות?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שווי הסגל של חיפה עומד על 26 מיליון אירו, כשאחרי קינדה השחקן היקר ביותר הוא החלוץ פרנצדי פיירו, ששוויו מוערך ב-2.8 מיליון אירו, כשאחריו זהו עלי מוחמד עם שווי של 2.2 מיליון אירו.
כפר סבא זכתה שלוש פעמים בגביע המדינה, כשהפעם האחרונה הייתה בעונת 89/90. ההישג הגדול ביותר של הירוקים במפעל הייתה ההגעה לרבע הגמר בעונת 17/18, כשמי שהדריך אותה בדרך להישג הוא לא אחר ממסאי דגו, מאמן מכבי חיפה כיום. דגו פוטר כיום לאחר שהעפילה הקבוצה מהשמינית, וברבע היא הודחה על ידי בית"ר ירושלים.
- 3.אבישג 30/01/2024 15:08הגב לתגובה זוחיפה באמת לא שיחקה מושלם אבל העיקר שניצחנו
- 2.אראק 30/01/2024 07:43הגב לתגובה זואף אחד לא מתקן לכם את העברית?
- 1.שמוזי 29/01/2024 13:22הגב לתגובה זוצמעיח
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
