קשר נבחרת ארגנטינה בדרך לליברפול? מוכנה לשים 70 מיליון ליש"ט
במועדון האנגלי מעוניינים להשקיע סכום עתק תמורת קשר ברייטון שמבוקש גם ביונייטד ובארסנל. גם שחקן צ'לסי על הכוונת
עונה לא פשוטה עוברת על ליברפול. היא כשלה העונה בכל המסגרות ונראה כי בקיץ הקרוב יבצע המאמן, יורגן קלופ, חריש עמוק בסגל. במועדון מדברים על הרצון להתחזק בכל העמדות ובראש הרשימה היה הקשר ג'וד בלינגהאם מבורוסיה דורטמונד.
יגיע לאנפילד. מקאליסטר (צילום: טוויטר ברייטון רשמי)
במועדון האנגלי ניהלו שיחות רבות עם נציגיו של השחקן, אבל נראה כי האחרון בחר לעבור דווקא לריאל מדריד שמוכנה להשקיע עליו סכום של כ-120 מיליון אירו ואף לשדרג את שכרו - עניין שלא היה מקובל על הקבוצה מאנגליה.
כעת, בליברפול מנסים למצוא מחליף והמועמד המוביל הוא קשר ברייטון אלכסיס מקאליסטר. האחרון נמצא בעונה נהדרת בה חגג גם זכייה במונדיאל עם נבחרת ארגנטינה וכעת ליברפול מוכנה להשקיע 70 מיליון ליש"ט כדי להביא אותו.
מקאליסטר, 24, גדל בארחטינוס ג'וניור. ב-2019 נמכר לברייטון אבל מיד הושאל שוב לקבוצות בארגנטינה ורק בעונת 2021/22 חזר לברייטון. מאז הוא משחק בפרמייר ליג. בברייטון שיחק ב-69 משחקים וכבש 10 שערים ונמצא בעונה נהדרת מבחינתו. באנגליה דווח כי יורגן קלופ כבר הבהיר לראשי המועדון כי זה השחקן המשמעותי ביותר אותו ירצה לעונה הבאה. שכרו של השחקן עומד על כ-4 מיליון אירו ובמידה ויגיע לאנפילד אז צפוי לשדרג את שכרו. גם מנצ'סטר יונייטד וארסנל מעוניינות בשחקן שנראה כי יעדיף את ליברפול. מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה הוא הקשר ג'יימס מילנר. מילנר, 37, יהפוך לשחקן חופשי בקיץ הקרוב ולא יזכה לחוזה חדש. ברייטון מעוניינת בשירותיו. קלופ צוטט לאחרונה כך: "אנחנו בעונה לא טובה וקצב צבירת הנקודות שלנו מאוד נמוך. בכל מקרה אני מאמין בקבוצה שלנו וברצון שלנו להגיע לליגת האלופות בעונה הבאה. יהיה אסון גדול אם לא נהיה שם". שחקן נוסף שנמצא ברשימות של ליברפול הוא הקשר של צ'לסי מייסון מאונט. ליברפול מוכנה להציע כ-50 מיליון ליש"ט עבור מאונט אבל העסקה ממתינה לאישור המאמן החדש של צ'לסי שככל הנראה יהיה מאוריסיו פוצ'טינו. במידה ופוצ'טינו יודיע כי אינו מעוניין בשחקן אז הוא יגיע לאנפילד. מאונט שותף ב-111 משחקים בצ'לסי וכבש 24 שערים. במדי נבחרת אנגליה שיחק הקשר ב-31 משחקים וכבש 4 שערים. בליברפול מעוניינים להתחזק גם בחלק ההתקפי ורוצים להביא חלוץ נוסף לצד מוחמד סלאח. דיוגו ג'וטה צפוי לעזוב את אנפילד וזוכה להתעניינות גם בערב הסעודית וגם במספר קבוצות אחרות בליגה הספרדית. בליברפול הבהירו כי השחקן לא ישוחרר ללא תמורה. מנגד, רוברטו פירמינו כבר הודיע על החלטתו לעזוב את ליברפול. ברצלונה נחשבת כמי שמובילה את המירוץ להחתמתו של החלוץ בן ה-31, אבל אל נאסר של כריסטיאנו רונאלדו עדיין לא אמרה את המילה האחרונה ומוכנה להציע לו חוזה של 25 מיליון אירו לעונה.
- 1.הדר 14/05/2023 15:15הגב לתגובה זובקבוצות אחרות...
לקלר והמילטוןעוד עונה אבודה לפרארי: מתחים בצוות, ביקורת מההנהלה ועתיד לא ברור להמילטון
אחרי הכישלון בברזיל והביקורת הפומבית של היו״ר ג׳ון אלקן, המילטון ולקלרק מנסים להרגיע, אך מאחורי הקלעים השם של קרלוס סיינץ כבר חוזר לשולחן
פרארי שוב מתמודדת עם תקופה סוערת, על המסלול ומחוצה לו. עונת 2025, שהייתה אמורה לסמן התחלה חדשה עם לואיס המילטון, הפכה לעוד שנה קשה. אחרי הגרנד פרי הכושל בסאו פאולו, שבו שני הנהגים פרשו לפני הסיום, יו"ר הקבוצה, ג’ון אלקן, בחר באופן חריג לצאת בפומבי נגד הצוות שלו. “הנהגים שלנו צריכים לדבר פחות ולהתרכז יותר בנהיגה,” אמר אלקן, בהתייחסות ישירה להמילטון ולצ’ארלס לקלרק.
פרארי סובלת מעונה חלשה, ללא ניצחונות וללא יציבות, והפער בין ההשקעות העצומות לתוצאות בשטח הולך וגדל. ההתבטאות של אלקן שיקפה את חוסר הסבלנות הגובר במטה הקבוצה ואת המתיחות ההולכת ומחריפה בין ההנהלה לנהגים. התגובה של הנהגים הגיעה במהירות. המילטון כתב ברשתות החברתיות: “אני מגבה את הקבוצה שלי. אני מגבה את עצמי. לא אוותר - לא עכשיו, לא אז, ולא אף פעם.” לקלרק, לעומתו, ציין ש“זה היה סוף שבוע קשה במיוחד” והוסיף כי רק “אחדות תוכל לעזור לנו לשנות את הכיוון בשלושת המרוצים האחרונים של העונה.”
בברזיל הכול הלך לאיבוד כבר בשלב מוקדם. לקלרק התרסק בהקפה השישית אחרי מגע עם שני נהגים אחרים. המילטון הסתבך בתקרית עם קרלוס סיינץ ובהמשך עם פרנקו קולאפינטו. הנזק למכונית היה משמעותי, והקבוצה בחרה לעצור את המרוץ. כך נותרה פרארי עם שתי מכוניות מחוץ למשחק - שוב. פרארי, מהמותגים המזוהים ביותר עם ההיסטוריה של הפורמולה 1, סופרת עוד עונה בלי ניצחון. זו הפעם השלישית בשש השנים האחרונות שבה היא מסיימת כך. מאז 2007 לא זכתה הקבוצה באליפות הנהגים, ומאז 2008 לא באליפות היצרנים. גם השנה היא במקום הרביעי, מאחורי רד בול, מרצדס ומקלארן.
המילטון, בן 40, הגיע לקבוצה בתחילת השנה עם תקוות גדולות. ההחתמה שלו נועדה להחזיר את פרארי לקדמת הבמה, אך בפועל הוא מתקשה לבלוט. הוא לא עלה על הפודיום אפילו פעם אחת, וב־16 מתוך 21 מקצי דירוג הובס על ידי לקלרק.
- פרארי מציגה צמיחה בהכנסות ושמירה על רווחיות חרף האטה עולמית
- שיא ישראלי חדש - פרארי ב-18,000,000 שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קרלוס סיינץ יחזור?
לקלרק עצמו, הנהג המזוהה ביותר עם פרארי בשנים האחרונות, מתקשה לשמור על יציבות. כמה תוצאות טובות בתחילת העונה הובילו לציפיות, אך בהמשך חלה ירידה חדה. היחסים בין שני הנהגים מתוחים, ולפי דיווחים באיטליה, ההנהלה כבר בוחנת שינויים אפשריים בהרכב העתידי. באיטליה גם מזכירים שוב את שמו של קרלוס סיינץ, הנהג שהוחלף במילטון ועבר לויליאמס. סיינץ מציג עונה יציבה ונחשב לבעל תרומה טכנית משמעותית בעברו בפרארי. לפי פרסומים, מנהל הקבוצה פרד ואסר שומר איתו על קשר, ולא שולל אפשרות לחזרתו בעתיד.
