ועידת הביטחון "שנגרי לה" בסינגפור מסמנת על תחילתה של תקופה בה האמון בין המעצמות ירוד, הוצאות על ביטחון יעלו וההבנה המחלחלת בקרב המדינה כי המלחמות
הבאות יוכרעו לא רק בטנקים ובמטוסים, אלא גם ברחפנים, מודיעין, סייבר ויכולות זולות שמייצרות הרתעה
אחרי תקיפת הרחפנים הגדולב ביותר על קייב מאז תחילת המלחמה, טראמפ לא נשאר אדיש: "אני מכיר את פוטין זמן רב, אבל נראה שהוא השתגע"; איך רוצים בסנאט לפעול נגד רוסיה ובאיזה צד בכלל משחק טראמפ?
השיחות בין רוסיה לאוקראינה, שנפתחו היום, בארמון דולמאבהצ'ה באיסטנבול, מסמנות נקודת מפנה אפשרית במלחמה המתמשכת בין שתי המדינות – אך גם מעלות שאלות רבות על הכוונות האמיתיות של הצדדים. מי נמצא בחדר – ומי לא?
זלנסקי נדחק לפינה והבין שאין לו ברירה אלא לחתום על ההסכם הדרקוני עם ארה"ב, שמאפשר לה "עדיפות" בגישה ל-50% מהמינרלים של אוקראינה ששווים מאות מיליארדי דולרים; מי באמת המרוויח מההסכם, והאם הוא מאותת משהו לסין?
בראיון ל-Time אמר טראמפ שחצי האי קרים "יישאר בידי רוסיה" ושאוקראינה "לא תצטרף לנאט"ו", כשהוא אפילו מאשים אותה בפרוץ המלחמה: "אם הם לא היו חותרים להצטרף לנאט"ו, ייתכן שהמלחמה כלל לא הייתה פורצת"
טראמפ ופוטין שוחחו במשך יותר משעתיים, אבל בשורה על הפסקת אש קבועה לא הגיעה - הצדדים הסכימו על הפסקת אש חלקית וזמנית לתקופה של 30 יום, ולתחילת המשא ומתן להפסקת אש קבועה; זלנסקי שכבר הביע נכונות בעבר לשתף פעולה עם רוסיה תראה נכונות בעצמה, בינתיים סקפטי:
"פוטין שוב מספק הצהרות מניפוליטיבות", אמר