צפו: הקלטות יאיר נתניהו סידרו קמפיין לאקסית לי לוי
היא עלתה לכותרות כזוגתו של יאיר נתניהו ולאחר שנעלמה מהרדאר חזרה שוב לכותרות עם ההקלטות הסודיות מערב הפורענות של נתניהו הבן. כעת, האקסית המתוקשרת לי לוי שעליה אמר יאיר נתניהו שהוא צריך "לסדר אותה לחבריו כדי לסגור חוב" מקבלת קמפיין למותג ריהוט הגן GREEN עם תסריט שמתכתב עם הפרשה.
חודש ושבוע לאחר פרסום ההקלטות מהלילה באוגוסט 2015, הדוגמנית לי לוי כבר קוצרת את פירות התהילה והעובדה שהפכה לשיחת היום. לוי בת ה-25, דוגמנית שמככבת בעיקר בקמפיינים בתחום האופנה מבינה היטב שלמטבע יש שני צדדים, האחד מעלה אותה לכותרות בעל כורחה ובהקשר משפיל והשני מסדר לה עוד חוזה וזמן מסך אותו היא מנצלת היטב.
מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום שביט וזהו, בבעלותו של אסי שביט, שזכור מסערת קמפיין יין בעיר לפני מספר חודשים. שביט כבר "חגג" בעבר על פרשיות מתוקשרות מבית ראש הממשלה, אז עשה זאת לאחר חשיפת המידע על "מתנות השמפניה" שקיבלו ביבי ורעייתו, עם מודעת "שרה יש עוד יינות חוץ משמפניה ורודה" שלמרבה הפלא התפרסמה גם בעיתון ישראל היום.
- "אל תיגעו בכסף שלנו" הדיל המפוקפק של נתניהו ולפיד
- יאיר נתניהו ישלם לניר חפץ 75 אלף שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 2.כוכי 17/02/2018 13:26הגב לתגובה זוחחחח הזוי. קריאייטיב נוראי מה זה הדבר הזה? ירוק מקנאה? עם יחסי ציבור טובים וסוכן פרסום טוב היא יכלה באמת לעשות מהסיפור כמה מיליונים טובים לחשבון הבנק
- יהוה 22/02/2018 08:52הגב לתגובה זואתה יודע איזה משפיל זה לשמוע את השם שלך בטלווזיה שמדברים אלייך כמו אל זונה שמדברים עליך כאילו אץ איזה אובייקט מגעיל. אוקי זה קרה וזה צץ. היא לא קשורה לשום דבר רע מהפרשה לא יותר מאיזה גוייה מאירופה שצריך לזיין לא? אויי נו באמת נכון זה מסריח שהיא קיבלה עבודה בגלל זה .. אבל למה לא לקבל הצעה טובה שצצה בגלל שזה קרה לדחות את זה ולעשות רגשי לכל העולם קודם כל יש השלכות יש עוד דרמה ויש להתנהג כמו אדם הגון אוקי מסריח והכל אבל זה לא רע מה שרע זה שהבן של ביבי מריץ בדיחות, וכנראה משחק במיסים של כולם להזכירך כשאתה הולך הולך למסעדה אתה משלם 200 שקל+ על שתיי אנשים זה בגלל ה17% מס שאף אחד לא רואה לסיכום למה להיות מסריח ודוחה ולבכות על חצי פרוסת עוגה
- 1.אסי שמסי 15/02/2018 17:03הגב לתגובה זואסי לך לאי בודד ותחיה על הזיכרונות, כרגע ההווה האיום שלך בדרך למחוק לך אותם
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
